היום (חמישי) בצהריים התכנסה ועדת האיתור לנושא מנכ"ל העירייה והחליטה לאשר את מינויו של מאיר דהן למנכ"ל עיריית רחובות.
תפקידה של וועדת האיתור היה לבדוק האם המועמד שהובא בפניה עומד בתנאי הסף הנדרשים. בוועדה חברים נציג הקואליציה, ממלא מקום ראש העיר זהר בלום, נציג האופוזיציה חבר המועצה מתן דיל, סמנכ"ל משאבי האנוש של עיריית רחובות גלית אנגל, היועצת המשפטית של עיריית רחובות עו"ד מיכל דגן ומנכ"ל עיריית רעננה אריאל הילדסהיימר.
1 צפייה בגלריה
מאיר דהן
מאיר דהן
מאיר דהן
(צילום: עיריית רחובות)
קראו גם:
דהן (60), בעל תואר ראשון מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במינהל ומדיניות ציבורית, כיהן במשך כ- 15 שנים כראש המועצה המקומית מזכרת בתיה, במשך שלוש קדנציות רצופות. לפני כן כיהן כמנכ"ל המועצה המקומית בני עייש. מלבד זאת, הוא כיהן בעבר ועדיין מכהן כחבר בדירקטוריונים, באיגוד ערים לאיכות הסביבה ובמרכז השלטון המקומי. דהן יחל בחפיפה כבר בימים הקרובים עם המנכ"ל היוצא, דורון מילברג.
ראש העירייה רחמים מלול: "מאיר דהן הוא איש מקצוע מנוסה ובקי מאוד בכל הקשור למגזר המוניציפלי, ואין לי ספק שכניסתו לתפקיד תהיה מהירה וחלקה. מאיר מכיר את רחובות היטב מתפקידו הקודם, ואני סמוך ובטוח שהוא יוביל את עיריית רחובות להישגים נוספים ולהצלחות. אנו מאחלים לדורון מילברג הצלחה בתפקידו החדש ומודים לו על עשור של עשייה עניפה ומוצלחת".
דהן: "אני מכיר היטב את רחובות כבר עשרות שנים מקרוב, הן כעיתונאי והן כראש המועצה הסמוכה. רחובות היא עיר איכותית שהתפתחה בצורה מעוררת כבוד, ומובילה בכל פרמטר אפשרי. לכבוד הוא לי לכהן כמנכ"ל עיריית רחובות, ואני מודה לראש העיר, רחמים מלול, על האמון שניתן בי".
כל העדכונים - חדשות רחובות