אנשי משטרת מרחב שפלה עצרו ביום שני השבוע גבר בשנות הארבעים לחייו, תושב רחובות, לאחר שבני משפחתו הגיעו לתחנת המשטרה העירונית והגישו נגדו תלונה, מפרטיה עולה חשד כי הוא תקף במשך תקופה ממושכת, ייתכן ואפילו לאורך שנים, את בתו, כיום בת 14 בלבד.
2 צפייה בגלריה
אונס
אונס
המעצר הוארך
(צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק)
מיד עם קבלת התלונה, שחלקה הגדול הגיע מהילדה, באמצעות חוקרת ילדים, החלו חוקרי התחנה בבדיקת הנושא, וזמן קצר לאחר מכן נעצר האב.
לאחר מעצרו הראשוני, ועל מנת לקדם את החקירה בנושא כדי למנוע עיכוב מיותר, הצטרפו לצוות החקירה של התחנה חוקרי ילדים, כנהוג במקרים מסוג זה, שגבו את עדותה של הבת.
בנוסף, פעלו חוקרי התחנה ואנשי משרד הזיהוי הפלילי לאיתור ממצאים וראיות שעלולים לקשור את האב למעשים המיוחסים לו.
אתמול הובא האב לבית המשפט, שם הוארך מעצרו עד ליום ראשון הקרוב, ומטרת החוקרים כרגע היא להגביר את מאמצי החקירה על מנת לדעת האם יוכלו לגבש בקרוב, אולי עוד עד לתחילת השבוע הבא, כתב אישום נגד האב, או לכל הפחות להגיש, באמצעות משרד התביעות של משטרת מרחב שפלה, הצהרת תובע – הצהרה של המשטרה כי בכוונתה להגיש נגד האב כתב אישום בגין ביצוע עבירות מין בבתו.

2 צפייה בגלריה
אונס התעללות
אונס התעללות
ייתכן ופגע בה לאורך שנים
(צילום: shutterstock)

קראו גם:

אחד מתושבי השכונה בה מתגוררת המשפחה, ששמע על המקרה, אומר: "קשה לנו להאמין שזה קרה במשפחה הזו, אבל כמו במקרים אחרים בעבר, והיו כאלה לא מעט, כנראה שלא תמיד אפשר לדעת מה קורה מאחורי דלת סגורה, ובכל מקרה, אלה חדשות עצובות מאוד".