במשטרת רחובות בודקים בימים אלה את האפשרות להמליץ על הגשת כתב אישום נגד שלושה עובדי קבלן של המועצה המקומית גדרה, שעל פי החשד ריססו מתקני משחקים באחד מגני השעשועים ביישוב בחומר הדברה.
2 צפייה בגלריה
"חומר רעיל במיוחד". הגינה בגדרה
"חומר רעיל במיוחד". הגינה בגדרה
"חומר רעיל במיוחד". הגינה בגדרה
(צילום: תושבים)

המידע אודות המעשה הגיע למועצה, ומשם למשטרה, באמצעות סרטון וידאו שצילם אחד מתושבי גדרה המתגורר בקרבת גן השעשועים בו בוצעו המעשים.
בסרטון נראים שלושה פועלים הלבושים באפודים זוהרים, כשהם נכנסים למתחם המשחקים לילדים, ומתיזים באמצעות מכשיר ריסוס שמחזיק אחד מהם, חומר בלתי מזוהה על מתקני המשחקים במתחם.
התושב העירני, שחשד כי השלושה, שעסקו בהדברת עשבים שוטים באזורי הגינון ברחוב, ירדו אל גן השעשועים, תיעד בתמונות את החומר השקוף שהותז על מתקני המשחקים.
מיותר לציין כי אם אכן מדובר בחומר ההדברה, הרי שהדבר עלול לגרום לפגיעה קשה מאוד במי שבאים במגע איתו, בוודאי אם אלה ילדים.
"מה שקרה פה הוא חרפה אמיתית, ואני מאוד מקווה שהאנשים האלה יעמדו לדין", אומר אחד מתושבי היישוב. "בתיעוד אפשר לראות בצורה ברורה שמדובר בפועלי גינון שמחזיקים מיכל שמכיל מן הסתם חומר להדברה עשבים, וזה חומר רעיל במיוחד".

2 צפייה בגלריה
מתקן שרוסס בחומר ההדברה
מתקן שרוסס בחומר ההדברה
מתקן שרוסס בחומר ההדברה
(צילום: תושבים)

על החשד כי מדובר במעשה על רקע המלחמה המתנהלת בעזה אומר אחד מתושבי גדרה: "מאוד סביר להניח שזו הסיבה, יש מלא רעל והסתה ברשתות, ובכל מקרה, אני סומך על המשטרה שיעשו את העבודה".
"יש תיעוד ברור ובמועצה בהחלט יכולים לדעת מי הפועלים. נחכה ונראה מה יקרה עם הסיפור הזה".

קראו גם:

ממשטרת מרחב שפלה נמסר כי החשודים במעשה שוחררו לבתיהם וכי הבדיקה תימשך.