צעירה מרחובות בשנות העשרים לחייה, הגישה תלונה בתחנת משטרת רחובות נגד צעיר תושב לוד בגין הטרדות.
2 צפייה בגלריה
שיימינג בטיקטוק
שיימינג בטיקטוק
שיימינג בטיקטוק
(אילוסטרציה: שאטרסטוק)

היא טוענת כי הוא לא מפסיק להטריד אותה, לאיים עליה ואף לפני כשבועיים תקף אותה במקום הסמוך לביתה ברחובות. בהמשך ציינה, כי גם לאחר התקרית האלימות הוא ממשיך: "פותח עוקבים פיקטיביים ברשת ה'טיקטוק' ומעלה בהם תמונות שלה עם הצעות של תכנים מיניים".
החשוד נחקר ונעצר, ובהמשך הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשישה ימים, אולם בתום הדיון שוחרר החשוד בתנאי מעצר בית.
השופט גיל גבאי: "עיינתי בתיק החקירה ומצאתי חשד סביר כי החשוד ביצע את העבירות המיוחסות לו. יחד עם זאת המתלוננת מסרה בהודעתה כי החשוד עוקב אחריה, מתקשר אליה, מפרסם הודעות בטיק טוק תוך שימוש במשתמשים שונים, אך עיקר תלונתה הייתה על אירוע אלימות אשר התרחש לפני כשבועיים. על אף האמור, עניין זה לא גרם למתלוננת להגיע למשטרה כדי להגיש תלונה, אלא אותן טענות על הטרדות באמצעות אפליקציית טיקטוק. הוברר כי בעבר החשוד נחקר ושוחרר לאחר מכן".

2 צפייה בגלריה
החשוד הורחק למשך חודש מביתו
החשוד הורחק למשך חודש מביתו
נעצר ושוחרר
(צילום: shutterstock)

מתברר כי זו הפעם השנייה שאותו חשוד נעצר. בתאריך 27.10.2023, הוא נעצר בגין תקיפתה, גרימת חבלה, גניבה והטרדה. כעבור שלושה ימי מעצר הורה השופט דב גוטליב לשחררו לביתו.

קראו גם:

אולם המשטרה ביקשה לעכב את שחרורו ולהגיש ערר על כך לבית משפט המחוזי בלוד. עוד באותו היום, חזרה בה המשטרה ופקד גבי ישראלוב החליט לבסוף שלא להגיש את הערר והחשוד שוחרר.