תביעה בסך 23,490 שקלים הוגשה על ידי אישה שטוענת שאחת משמלות הכלה שנתפרו לה על ידי מעצבת השמלות הייתה פגומה והדבר גרם לה לבושה ועוגמת נפש ביום המאושר בחייה.
על פי כתב התביעה שהוגש בבית המשפט השלום ברחובות, הכלה שכרה את שירותיה של מעצבת שמלות כלה מהאיזור עבור תפירת שתי שמלות לאירוע החתונה בסכום של 10,990 שקל. שמלה אחת הייתה אמורה לשמש עבור קבלת הקהל והצילומים והשנייה עבור הריקודים.
1 צפייה בגלריה
הכלה דרשה את הסכום המלא על השמלה
הכלה דרשה את הסכום המלא על השמלה
הכלה דרשה את הסכום המלא על השמלה
(המחשה: שאטרסטוק)
לטענת הכלה בתביעה, כמה שבועות לאחר שהזמינה את שמלת הכלה הראשית, הזמינה שמלה נוספת עבור הריקודים, שמלה שאמורה להיות תפורה בדיוק למידותיה ודרישותיה, ממש כמו השמלה הראשונה. בשונה מהשמלה הראשונה, עבור השמלה השנייה המעצבת לא ערכה הסכם והסיכום היה בעל פה. עם זאת, המעצבת נתנה לכלה חוט ומחט, לדבריה ליתר ביטחון, אך טענה שבכל מקרה השמלה לא אמורה להיקרע. בהסכם עבור השמלה הראשונה הושאר צ'ק ביטחון.

קראו גם:

שלושה ימים לפני החתונה אספה הכלה את השמלות ונסעה לטיול בחו"ל עם בן זוגה. כשחזרו ביום החתונה, לאחר סיום החופה, החליפה לשמלה השנייה, אך מיד עם מדידתה הרוכסן בגב השמלה נקרע לחלוטין וכל ניסיון שלה לתקן או לסגור אותו לא צלח. גב השמלה היה חשוף והכלה נאלצה לצאת כך אל הקהל תוך שהיא מציינת בכתב התביעה שהדבר גרם לה עוגמת נפש גדולה. לוחות הזמנים של החתונה כולה השתבשו, רחבת הריקודים נפתחה מאוחר וגם האוכל יצא בשלב מאוחר יותר.
למחרת יצרה הכלה קשר עם המעצבת וזו הציעה לה פיצוי בסכום של 1,000 שקלים, אך היא סירבה ודרשה תשלום מלא. המעצבת בתגובה איימה בתביעה והאשימה את הכלה בכך שהיא גרמה לנזק. כאמור, כעת תובעת הכלה את המעצבת עבור הסכום ששילמה עבור השמלה ועל עוגמת הנפש.