בחודש האחרון עולות עוד ועוד עדויות על אדם שמסתובב באיזור מרכז העיר עם מכונית יונדאי אפורה ומטריד נשים שהולכות ברחוב. "בהתחלה הייתי בטוחה שאני מדמיינת, הוא אמר לי כל מיני דברים סוטים, דיבר על הגוף שלי ומה הוא היה רוצה לעשות לי, והציע לי להיכנס איתו למכונית. רק כשצעקתי עליו הוא נסע מהר מהמקום", מספרת תושבת העיר.
1 צפייה בגלריה
רחוב הרצל. מטיל אימה על עובדים
רחוב הרצל. מטיל אימה על עובדים
רחוב הרצל. מטיל אימה על נשים שעוברות
(צילום: אבי מועלם)
קראו גם:
"ניסיתי לצלם את הרכב אבל הוא ברח מהר, סיפרתי את זה למישהי שאני מכירה מהגן של הילדים ומסתבר שגם היא שמעה על מישהי אחרת שזה קרה לה לאחרונה", היא מספרת.
גם ד', תושבת מרכז העיר שמטיילת לא מעט ברחוב הרצל, מספרת על כמה פעמים שנתקלה בבחור, שנראה לדבריה בסביבות שנות ה־30 לחייו ונוסע במכונית אפורה מדגם יונדאי. "בפעם הראשונה הוא הטריד והעפתי אותו, בפעם השנייה כבר הייתי בשוק. הוא פונה לכולן, לא זוכר בכלל למי פנה, והוא אפילו שאל אותי אם פנה אליי כבר", היא מספרת. "בפעם האחרונה שהוא פנה אליי עשיתי כאילו שאני מחייגת למשטרה, אבל אני מנסה לדמיין מה היה קורה אם היה פונה ככה לנערה צעירה, בת 12 או 13, מה היא היתה עושה? אולי היא היתה מדברת איתו ואולי אפילו עולה איתו לרכב, כי הוא נראה נורמטיבי, אבל הוא ממש לא, הוא כל היום צד נשים ברחוב הראשי, בנות צריכות מאוד להיזהר ממנו".
התייחסות המשטרה: "לא מוכרות תלונות בתחנת רחובות נגד גבר המטריד נשים בעיר. אם ישנן נשים שהוטרדו על ידו, נבקש כי יגיעו לתחנה להגשת תלונה. בכל מקרה בכוונת התחנה לבדוק את הנושא".
כל העדכונים - חדשות רחובות