השפיל וביזה בפייסבוק: שוטרת מהאיזור תובעת את תושב רחובות תביעת לשון הרע בטענה כי כתב עליה הערות פוגעניות בפייסבוק תוך שהוא משפיל ומבזה אותה לטענתה, למרות שבסך הכל ביצעה את תפקידה.
1 צפייה בגלריה
קיבלה פניות רבות ממכרים
קיבלה פניות רבות ממכרים
קיבלה פניות רבות ממכרים
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
בתביעה, שהוגשה השבוע לבית משפט השלום ברחובות, מתארת השוטרת כיצד עסקה בערב יום כיפור האחרון באכיפה בנושא תנועה ברחוב מנוחה ונחלה ברחובות.
לטענתה, אדם לא ידוע צילם אותה והעלה תמונה שלה כשהיא מדברת בטלפון הנייד שלה מחוץ לניידת, והעלה אותה לקבוצת פייסבוק שבין היתר מועלים בה גם תכנים חדשותיים ולה כ־13 אלף עוקבים.
בכיתוב שצורף לפוסט נרשמה אזהרה לציבור הרחובותי החולף עם הרכב ברחוב מנוחה ונחלה, ובתגובות לפוסט כתב הנתבע על פי הנטען הערות מיניות ומבזות כלפי השוטרת, ואף הציג אותה כמי שנותנת דוחות בגין דיבור בטלפון בזמן נהיגה בעודה מדברת בטלפון בעצמה כשהיא בניידת.
השוטרת טענה בתביעתה כי ביצעה אכיפה של מתן זכות קדימה להולכי רגל במעבר חציה, וכי לא נהגה בעת ששוחחה בטלפון.
עוד טענה כי הנתבע ביזה את משלח ידה כשוטרת והציג אותה באור שלילי, ובנוסף הוא השפיל אותה באופן ישיר, וכן בפני חבריה למקצוע, בן זוגה לחיים והורים מהגן של בתה שנחשפו לפוסט.
לטענתה, כל כוונתו של הנתבע היתה להשמיצה בשל היותה שוטרת ולפגוע במשלח ידה, והתכנים המיניים שהעלה בתגובותיו כוונו להשפלת נשים.
עוד נטען, כי בשל העובדה שדובר על כניסת כיפור, לא התאפשר להסיר את הפוסט באופן מיידי, וכך נכנסה השוטרת לצום יום כיפור עם רגשות של עלבון, כעס, בושה והשפלה, תוך שהיא מקבלת פניות ממכרים רבים שנתקלו בפוסט ושלחו לה הודעות על כך.
כעת היא תובעת את התושב בסכום של 50 אלף שקלים, פיצוי עבור עוגמת הנפש וההשפלה שנגרמו לה לטענתה, בתוספת הוצאות משפט ותשלום אגרה.