ציבור הנוסעים הקבוע שמגיע לביל"ו סנטר מרחובות לא שמח לשמוע השבוע על השינוי בקווי האוטובוס למתחם. חברת אגד הודיעה על השינוי שכבר נכנס לתוקף, על פיו הקווים 12 ו־16 בשני הכיוונים שנכנסו עד עתה לתוך המתחם והורידו את הנוסעים במסוף פנימי, לא ייכנסו יותר למתחם. על פי ההודעה הקווים יסיימו את מסלולם בתחנת המלך חסן השני פינת בוסי סנט ג'ורג' ובחזור הם יחלו את הנסיעה מתחנת כביש 40 גבעת ברנר.
1 צפייה בגלריה
 בילו סנטר. "החלשים נפגעים"
 בילו סנטר. "החלשים נפגעים"
בילו סנטר. "החלשים נפגעים"
(צילום: פרטי)
קראו גם:
הקווים שפעלו בשנים האחרונות סייעו לרבים ובהם בני נוער, מבוגרים ואנשים ללא רכב פרטי להגיע למתחם בנוחות, כעת הם ייאלצו לרדת בכביש הראשי ולהגיע אל המתחם ברגל ממרחק של כמה מאות מטרים בכביש הראשי. "ככה רוצים להנגיש תחבורה ציבורית?" שואלת השבוע יעל קרן, תושבת האיזור שהגיעה עם האוטובוס ושמעה את תלונות האנשים. "בן אדם מבוגר צריך לרדת בכביש הראשי בחום או בגשם, לחצות כביש ראשי וללכת מאות מטרים כדי להגיע למתחם קניות? ההחלטה הזו כל כך לא ברורה, הרי ידוע שביל"ו סנטר סובל מפקקים איומים וממחסור בחניה, ככה נלחמים בתופעה? מונעים את ההגעה בתחבורה ציבורית?"
מסוף האוטובוסים פעל בביל"ו סנטר רק בשנים האחרונות, ורבים מתושבי האיזור, כמו גם עובדי המתחם, נהנו מהשירות שלו. יש מי שחושבים שההחלטה בכלל נובעת מהעובדה שהחניה בביל"ו סנטר היא בחינם, ויש רצון להקשות על האנשים שבוחרים להגיע אליו ברכב פרטי, להחנות אותו ולנסוע באוטובוס לקפלן. "אז עכשיו גם זה לא יהיה נוח, העיקר שלאנשים לא יהיה איפה לחנות מרוב רכבים, שלא יהיה להם איך לנסוע אלא ברכב הפרטי שלהם. כרגיל דואגים רק לחזקים", אומר יעקב, תושב העיר. "שישימו שלט שלא רוצים אוכלוסייה מוחלשת בביל"ו וזהו".
יניב שלום, מנהל אשכול קווי גוש דן באגד: "בשל עבודות תשתית בתוך מתחם בילו סנטר ופעילות של חברת נתיבי ישראל בכביש 411 הסמוך, הקווים 12 ו-16 של אגד לא יכולים להיכנס לתוך המתחם. בתאום עם משרד התחבורה נמצא מסלול חלופי. בימים האחרונים מתגבשת תוכנית להחזיר את הקווים לתוך המתחם בכפוף לסיום חלק מעבודות התשתית".
כל העדכונים - חדשות רחובות