מנהל תחנת דלק בשעריים הפתיע את הסובבים אותו כשהתגלה כי הוא חשוד במתן שוחד, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות והעלמה של 38 מיליון שקל.
2 צפייה בגלריה
תחנת דלק
תחנת דלק
מה קרה בתחנת הדלק בשעריים?
(צילום: ShutterStock)

תושב מודיעין המנהל תחנת דלק בשכונת שעריים ברחובות חשוד כי שילם שוחד לעובד תחנת דלק והעלים עשרות מיליון שקלים. על פי החשד שעל בסיסו האיש נעצר, הוא נהג להעביר לעובד בחברת דלק על מנת שלא יפקיד את הצ'קים שהעביר בשם החברה שפעילה את תחנת הדלק, כאשר על פי הערכה מדובר בסכום של כ-38 מיליון שקל.

קראו גם:

על פי החשד, האיש שחשוד במתן שוחד, קשירת קשר להונות וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, נהג במשך שלושה חודשים לשלם בשם החברה לחברה שסיפקה דלק אך שיחד את העובד שקיבל את הצ'קים שלא יפקיד אותם ובפועל לא ימשוך כסף מחשבון החברה או ידחה את הפקדתם למועד מאוחר יותר.

2 צפייה בגלריה
שכונת שעריים
שכונת שעריים
שכונת שעריים ברחובות
(צילום: אבי מועלם)

סנגורו התעקש כי לא מדובר בעבירת שוחד כיוון שלא קיבל דבר תמורה וכי אין מדובר ביחסי עובד ומעביד וטען כי כאשר החברה גילתה את המעילה היא זו שהבינה כי יש בעיה בהנהלת החשבונות שלה ואין לכך שום קשר למרשו שביצע רק מה שהתבקש לעשות.
עוד ציין הסנגור כי מרשו משתף פעולה עם החוקרים ועושה כל מה שנדרש. "הוא רק ביצע את שהוטל עליו, הוא אב מסור ונעדר עבר פלילי".
למרות זאת, בית המשפט קיבל את טענות המשטרה לכך שיש חשד סביר שהאיש קיים את העבירות ושקיים חשש לשיבוש הליכי החקירה ופסק כי החשוד יישאר במעצר.