בכל מערכת גשם מאז שהוקמו שני גני הילדים בלב הפארק בשכונת חצרות המושבה המתפתחת, ישנה הצפה שגורמת עוגמת נפש רבה ל־60 ילדי הגנים והוריהם, כמו גם לצוות המקום.
1 צפייה בגלריה
אין גישה. השלולית בכניסה לגנים צילום פרטי
אין גישה. השלולית בכניסה לגנים צילום פרטי
אין גישה. השלולית בכניסה לגנים צילום פרטי
(צילום פרטי)
קראו גם:
"מחלקת החינוך החליטה לשים את הילדים בלב הפארק, שלא נבנה עדיין. אלה גנים זמניים והפארק לא גמור, ואין דרכים ראויות להגיע אליו בימים רגילים, אבל בימים של גשם כבד יש גם שלוליות שאי־אפשר לעבור. אני אישית הגעתי בבוקר עם הילד ספוג במים", מספר תושב השכונה על מצוקה גם מצד נשות הצוות שמקבלות בכל בוקר ילדים רטובים. "זו הדרך היחידה להגיע לגן. אין דרך אחרת. גם אם שמים גנים זמניים, הדרכים אליהם צריכות להיות בטוחות. ומה עם ההורים שמוצאים את עצמם רטובים לגמרי כשהם צריכים ללכת לעבודה ישר מהגן?".
לדבריו, הגנים הוקמו בקיץ, והזמני הפך קבוע, וכשהם הוקמו הפארק עוד לא היה בפיתוח, אבל כעת, כשיש בו עבודות, נוצרות שלוליות ענק בכניסה לגן והמעבר אליו בעייתי.
"זה לא בטיחותי וזה על גבול המחדל. העירייה באופן עקבי מתנערת מהתושבים. הטיפול בפניות לוקח שבועות רבים. הובטח שהפארק יסתיים כבר מזמן, והעניין הוא לא סיום הפארק, כי אם הוא היה גמור כבר, הגנים לא היו יכולים להיות שם ולא היתה בעיה, אבל העירייה מורחת את הקידום של הנושא הזה בצורה לא ברורה והכל מתנהל לאיטו".
מעיריית רחובות נמסר בתגובה: "לצערנו, העבודות בפארק התעכבו בשל תנאי מזג האוויר והודעת חברת 'פסגות', המספקת את מתקני המשחקים לפארק, על עיכוב באספקת המתקנים בשל תחלואה גבוהה בקרב עובדיה. העבודות להסדרת שביל הגישה לגן החלו השבוע, עם ההפוגה בגשמים, מתוך כוונה לסיימן בהקדם האפשרי בשבועות הקרובים".