אבסורד: ניסתה לעזור לזוג שנקלע למשבר עקב מחלת האישה, הותקפה כאשר מצבה של האישה הידרדר. כך עולה מבקשה שהוגשה אתמול (שני) לבית המשפט לצו הרחקה. את הבקשה הגישה אחות מרפאת קופת חולים באזור רחובות.
1 צפייה בגלריה
(אלימות בקופת חולים | צילום: קובי קואנקס)
על פי הבקשה, מטופל של מרפאה באזור רחובות הגיע לפני שנה יחד עם אשתו לקבל טיפול רפואי עבור מחלה כרונית ממנה היא סובלת. כשאחות במרפאה שמעה אותו מתווכח עם רופאה, נחלצה לסייע ושאלה אם היא יכולה לעזור, מאז ליוותה את בני הזוג בגישור מול הרופאה.
קראו גם:
עם זאת, כאשר מצבה של האישה הידרדר, המליצה האחות על אשפוז בבית החולים. הגבר לא הסכים ובסופו של יום האשים את האחות בהידרדרות מצבה של אשתו.
יש לציין שהאחות לא רק סייעה לשניים בקופה אלא אף ביקרה את הזוג בביתם, ענתה לשיחות טלפון רבות מהבעל, וסייעה בתיווך מול הרופאה. כאשר שינו את מינון התרופות ומצבה של האישה המשיך להידרדר וכך גם ההאשמות של הבעל, החליטה האחות לצאת מהתמונה תוך הסבר לרופאה המטפלת שההתערבות מעמיסה עליה, ושבסך הכול ביקשה לסייע בגישור ובתיווך במתן התרופות לאישה.
המצב הגיע לשיא מפחיד כאשר השבוע הגיע הבעל למרפאה, והאשים את האחות בהרס משפחתו ובהרג אשתו. כשהסתובבה, צעק לה הבעל שהוא מתכוון לתקוף אותה, ואז החל להכות אותה, עד שהסתגרה בחדר עם מטופלת אחרת, וביקשה שמשטרה תוזמן למקום.
בבית המשפט טענה האחות כי האישה בחיים, והיא נמצאת במוסד טיפולי, והיא חוששת שאם תלך לעולמה הבעל עוד יאשים אותה ברצח.
בית המשפט הסכים לתת צו הרחקה לאיש במעמד צד אחד, ודיון על צו לתקופה ארוכה יערך בדיון שיערך בין הצדדים בהמשך השבוע.
לעדכונים - חדשות רחובות