מסע הרס מכוניות התרחש במהלך השבת ברחובות. עשרות רכבים בקריית קרעטשניף, רכבו של ראש העירייה רחמים מלול ואופנוע אמבולנס של 'איחוד הצלה' הושחתו במהלך השבת, צמיגיהם נוקבו, ורוסס עליהם צלבי קרס ואתיות SS בשילוב הסיסמה "הסוף".
2 צפייה בגלריה
צלבי קרס על מכוניות ברחובות
צלבי קרס על מכוניות ברחובות
צלבי קרס על מכוניות ברחובות
(צילום: פרטי)
התושבים הזדעזעו לגלות שגם רכבו של האדמו"ר מקרעטשניף, נשיא ארגון החסד "לשבוע" המיטיב עם כל תושבי העיר ומחלק בקפלן מזון ושתייה, רוסס אף הוא בצלב קרס וצמיגי הרכב נוקבו.
גם צמיגי רכביהם של חבר המועצה פנחס הומינר מאגודת ישראל ושל ראש העירייה רחמים מלול נוקבו.
על כך הגיב ראש העירייה רחמים מלול ואמר כי, "התגלה כי אלמונים פגעו בעשרות רכבים בעיר, ביניהם ברכב שלי. לא ניתן לאף אחד לפגוע כך בביטחון האישי ובביטחון הרכוש בעיר שלנו. בקשתי מהמשטרה לחקור את הנושא ביסודיות ובמהירות ולהביא את האשמים לדין".
קראו גם:
בארגון 'איחוד הצלה' דיווחו אף הם לפגיעה ונזק: "במהלך מסע הרס בין שישי לשבת של תושב רחובות נפגע גם אופנוע אמבולנס של איחוד הצלה שחנה ברחוב סירני בעיר. לאופנוע האמבולנס בוצעו נזקים נרחבים כתוצאה מזריקתו על הרצפה והוא כעת מושבת מפעילות הצלת חיים לימים הקרובים עד לתיקונו".
מתנדבי איחוד הצלה הרכובים על גבי אופנולנסים (אופנוע אמבולנס) מגיבים לקריאות חירום שונות ומעניקים סיוע רפואי ראשוני לכל נזקק ללא הבדל דת, גזע ומין בחינם ובהתנדבות.
יוני רוטנברג ראש סניף רחובות והסביבה של איחוד הצלה מסר: "אנו רואים בחומרה את מעשה הפגיעה באופנולנס, אופנולנס הוא מצרך יקר שנתרם על ידי אנשים טובים ומשמש להצלת חיים".
2 צפייה בגלריה
מכוניות הושחתו
מכוניות הושחתו
מכוניות הושחתו
(צילום: פרטי)
יש שמקשרים את המעשים עם אירוע קודם שהתרחש השבוע כאשר תושב העיר התקשר ללשכת ראש העירייה ולא היה מובן בדבריו. עדי ראייה מדווחים שביום שישי לפנות בוקר הגיע חשוד לאזור קרעטשניף ברחובות ופגע ברכבים רבים, לדבריהם במקרה אחד אף צולם במעשיו באחת החניות על ידי מצלמת אבטחה כשהוא חבוש בקפוצ'ון שחור.
מהמשטרה נמסר כי, בהמשך לדיווח מאמש על גרימת נזק וניקוב צמיגים למספר כלי רכב ברחובות, הלילה נעצר חשוד (59, רחובות) במעשים. היום (ראשון) תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בבית המשפט.
החקירה נמשכת.
לעדכונים - חדשות רחובות