סכסוך השכנים יצא משליטה והגיע עד לבית המשפט ולמשרדו של הפסיכיאטר המחוזי. לפני כשבוע הגיש תושב רחובות (40) תביעת לשון הרע בבית משפט השלום בעיר נגד שכנתו, בטענה שהיא כמעט גרמה לאשפוזו בבית חולים פסיכיאטרי בגלל טענות שווא.
1 צפייה בגלריה
השכנה מתנכלת
השכנה מתנכלת
השכנה מתנכלת
(צילום המחשה: shutterstock)
לדברי הגבר, בשנים האחרונות הוא אמנם טופל תרופתית בגלל בעיות נפשיות שמהן סבל, אלא שמאז השתפר מצבו והוא אינו נזקק להן, אך שכנתו מנצלת את עברו הבריאותי כדי להתנכל לו. בכתב התביעה טוען הגבר כי לפני מספר שבועות התקשרה אליו הרופאה המטפלת שלו וביקשה להיפגש איתו.
קראו גם:
לדבריו, במהלך הפגישה סיפרה לו הרופאה כי אל הפסיכיאטר המחוזי שוגר מכתב ובו נטען כי הוא מקים רעש ומסתובב עירום בביתו. הגבר טען בפני הרופאה שלו כי האחראית לתלונה היא שכנה שלדבריו נטפלת אליו כבר תקופה ארוכה וכי גם הפנייה הזו שוגרה על ידה כחלק מניסיון אישי להתנכל לו. הגבר הכחיש כי הוא מתהלך עירום בביתו וגם הצהיר שלא הקים רעש במכוון.
עוד טוען הגבר בתביעה כי בעקבות הפנייה הזו ביקשה הרופאה שלו לשלוח אותו לתקופת אשפוז קצרה כדי לאבחן את מצבו, אך בסופו של דבר בגלל התנגדותו הנחרצת לכך הדבר נמנע.
לטענת התובע, שכנתו ניצלה את הידיעה שהוא פגוע נפש והשתמשה בעובדה זו נגדו, דבר שגרם לו לפגיעה בשמו הטוב ולעוגמת נפש גדולה.
בעקבות כל אלו החליט הגבר, כאמור, להגיש תביעה נגד שכנתו על סך של 33 אלף שקלים.
כתב הגנה טרם הוגש.
לעדכונים - חדשות רחובות