תרבחו ותסעדו: עיריית רחובות והחברה העירונית מזמינות את תושבי העיר לחגיגת מימונה עירונית בפארק המייסדים, ביום חמישי, 13.4, בשעה 20:00. במסגרת החגיגות, יארח ראש העירייה, רחמים מלול, את התושבים במאהל אירוח מסורתי שהובא ממרוקו, כשהנוכחים יוזמנו להתכבד בכיבוד מסורתי שיכלול מופלטות כיד המלך. המימונה ברחובות מהווה מוקד עליה לרגל לתושבי האזור, אישי ציבור ומכובדים נוספים.
2 צפייה בגלריה
(מימונה ברחובות 2019 | צילום: דוברות עיריית רחובות)

במסגרת חגיגת המימונה השנה, על הבמה המרכזית יופיע ההרכב המוזיקלי "הפרויקט של רביבו" והאומנים האותנטיים פייסל בנהאדו ממרוקו ואוריאל שי. המופעים יתקיימו לצד אוהל אוריינטלי מרהיב.
חגיגת המימונה העירונית תתקיים ביום חמישי, 13.4, כ"ב בניסן תשפ"ג, החל מהשעה 20:00, בפארק המייסדים, רח' לבקוביץ' פינת הרצל.

הסדרי חניה ונגישות


החל מיום רביעי, בצאת שביעי של פסח, כ"א בניסן, 12.4.23, בשעה 23:30, ייסגרו לחניית כלי רכב חניון פארק המייסדים והחניון הצמוד למועדון ויצ"ו לצורך ביצוע עבודות הקמת האירוע. לא תתאפשר כניסת כלי רכב לחניונים אלו עד ליום חמישי, כ"ב בניסן, 13.4.23, בשעה 24:00.
חניה חלופית: בקניון רחובות (שעתיים ראשונות בחינם), חניון הכורכר הצמוד לפארק המייסדים - כניסה מרחוב השופטים (בתשלום) וברחובות הסמוכים.
הסדרי נגישות:
במהלך האירוע תתאפשר חניית נכי גפיים בלבד בחניון פארק המייסדים (כניסה מרחוב השופטים).
באירוע יוצבו תאי שירותים נגישים.

2 צפייה בגלריה
גן המייסדים רחובות
גן המייסדים רחובות
גן המייסדים רחובות
(צילום: אבי מועלם)

כניסות נגישות למתחם האירוע בכניסה הראשית, בצומת הרחובות הרצל-לבקוביץ ובכניסה מרחוב השופטים.
באירוע תוצב מערכת עזר לכבדי שמע, ניתן לקבלה בעמדת הסאונד הממוקמת במרכז הפארק.
לא תתאפשר כניסת בעלי חיים למעט חיות שירות לטובת המסתייעים.
הנחיות משטרת ישראל, השיטור העירוני ואגף הבטחון:
לא תתאפשר הכנסת כלי נשק, חפצים מסוכנים, צעצועים מסוכנים מכל סוג שהוא, משקאות חריפים ובקבוקי זכוכית. כמו כן, לא תתאפשר כניסת אופניים מכל סוג שהוא, קורקינט חשמלי, סקייטבורד וכלים ממונעים מכל סוג שהוא.

קראו גם:

ראש העיר רחובות, רחמים מלול: "חג המימונה הפך זה מכבר לחג מסורתי של כל בית ישראל, חג של שפע והכנסת אורחים. רחובות תחגוג את המימונה כמיטב המסורת ואני מחכה לפגוש אתכם באוהל האירוח המסורתי עם אמנים משובחים ושירים אותנטיים - בואו לשמוח! "
ח"מ ומחזיק תיק התרבות, עודד עמרם: "גם השנה נשמח את תושבי רחובות עם האירוע שחותם את אירועי פסח - ליל המימונה. נחכה לכם שם עם מגוון של אמנים בהופעות מרימות ועם אוהל האירוח המסורתי. מוזמנים ומוזמנות!"
מנכ"ל החברה העירונית, אייל פרנקל: "החברה העירונית מזמינה את הציבור לחגיגות המימונה המסורתיות במסגרת חג האביב, בואו ליהנות מההופעות הטובות של האמנים, ממוזיקה מרוקאית ומאכלים אותנטיים. תרבחו ותסעדו!"