האם זהו אקט מחאה נגד הסגר המתקרב? עיריית נס ציונה מפרסמת הערב (ראשון) סרטון ובו היא מחפשת אחר אדם שהוריד את המסכה מפסל שומר הגבעות.
עיריית נס ציונה יצאה בקמפיין עידוד לבישת מסכות לפני מספר חודשים, במסגרתו פסלים שונים ברחבי העיר קושטו במסכות, וביניהם פסל שומר הגבעות הענק לו נתפרה מסכה ענקית מתאימה. ליד הפסל ישנו שלט עידוד לבישת מסכה ובו בקשה להצטלם "סלפי" עם השלט, כמובן עם מסכה.
( צילום באדיבות עיריית נס ציונה)
ראו גם >>>
היום, כאמור, פרסמה העירייה סרטון ובו היא מבקשת מהציבור לזהות אדם שניגש לפסל, הוריד ממנו את המסכה והצטלם סלפי. "זו באמת לא בדיחה, ביום שישי האחרון הוסרו המסכות שנתלו על הפסלים ברחבי העיר, אם אתם מזהים את האדם בסרטון - פנו למוקד העירוני", כתבו בעירייה עם הפרסום.
"אותנו זה ממש לא הצחיק. הבעת דעה היא לגיטימית, פגיעה ברכוש עירוני - ממש לא! בטח שלא כשמצב התחלואה בעיר הוא כעת כשל עיר אדומה. זו לא הגזמה, אלה הנתונים מהבוקר - 113 מאומתים בעיר. פי שלושה מבשבוע שעבר. דרישה גוברת בעיר לבדיקות בגלל תסמינים. זינוק משמעותי במספר המבודדים. אנחנו מגבירים אכיפה - בעסקים, בהתקהלויות. אתם מתבקשים להקפיד עכשיו יותר מתמיד. זו לא בדיחה - שימו מסכה".