השבוע ייכנסו שוב תושבי ישראל לסגר ויחגגו כבר עם תחילתו את השנה העברית החדשה. רגע לפני, נרשמה עלייה מדאיגה נוספת בתחלואה גם ברחובות ובנס ציונה. בשבוע האחרון בלבד אובחנו 244 מתושבי רחובות עם קורונה, מתוך 3,133 בדיקות שנערכו בתקופה זו.
1 צפייה בגלריה
הנתונים ממשיכים לעלות
הנתונים ממשיכים לעלות
הנתונים ממשיכים לעלות
(צילום אילוסטרציה: pixabay)
קראו גם:
ברחובות רשומים כעת 388 מקרים פעילים. מאז פרוץ המגיפה, אובחנו 1,747 מתושבי העיר עם הנגיף. התחלואה הנוכחית בעיר: 28 חולים על כל 10 אלף בני אדם.
בנס ציונה התחלואה פר תושבים מעט יותר נמוכה: 25 חולים על כל 10 אלף בני אדם. בשבוע האחרון אובחנו 82 חולים בנס ציונה, מתוך 901 בדיקות שנערכו. יש כרגע 144 מקרים פעילים בעיר.
הבוקר (ראשון) נרשם שיא במספר החולים הקשים בישראל - 513. 139 מאושפזים מונשמים. מספר הנפטרים מתחילת המגפה עומד על 1,108 בני אדם.
בעקבות הנתונים הודיע היום ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, על הגברת האכיפה בעיר: " שיעורי התחלואה עלו בכל הארץ, וגם ברחובות. לכולנו יש תפקיד חשוב במשבר הזה. כולנו יכולים לסלק אותו מהעיר אם רק נקפיד על מסיכה, מרחק והיגיינה. אם ניקח ברצינות את הוראות הבידוד לילדים ולמבוגרים.
על מנת שנעמוד בכל ההנחיות, הוריתי לתגבר את האכיפה יותר ממה שהייתה קודם. במידה ותושבים נתקלים בהפרת ההנחיות, יש להתקשר למוקד העירוני 106 על מנת שנוכל לטפל בכך. רק יחד ננצח את הקורונה".
כל העדכונים - חדשות רחובות