בשנה שעברה נאלצנו לוותר כמעט לחלוטין על חגיגות יום העצמאות, השנה זה לא יקרה. למרות הנחיות הקורונה בעיריית רחובות לא מוותרים על החגיגה ויערכו שני אירועים שיועברו בשידור ישיר לתושבים. ויהיו גם זיקוקי דינור!
2 צפייה בגלריה
(יום העצמאות. צילום: עידו ארז)
מדינת ישראל חוגגת 73, ובעיריית רחובות והחברה העירונית לא מוותרים גם השנה על החגיגות. בשל ההנחיות אשר אוסרות על קיום אירועי עצמאות המוניים, עיריית רחובות והחברה העירונית יביאו את החגיגות לבתי התושבים והתושבות באמצעות שידור חי בעמודי הפייסבוק של עיריית רחובות והחברה העירונית.
קראו גם:
בליל העצמאות, יום רביעי, 14.4 החל מהשעה 21:00 ישודר מופע העצמאות המרכזי, באירוע חגיגי מהיכל התרבות. במופע ישתתפו הזמרת מירי מסיקה, הסטנדאפיסט אבי נוסבאום, חניכי בימת הנוער רחובות ולהקות המחול של הדרי רחובות. את האירוע ינחה השחקן נתן דטנר, שיראיין את ראש העיר רחובות, רחמים מלול .
המופע יועבר ישירות בעמודי הפייסבוק של עיריית רחובות והחברה העירונית רחובות בערב עצמאות, 14.4, החל מהשעה 21:00.
בזמן השידור, בשעה משוערת 21:30, יוזמנו תושבי רחובות לצאת אל חלונות ומרפסות הבתים, כדי לחזות במופעי זיקוקים מרהיבים במספר מוקדים ברחבי העיר.
חגיגות העצמאות יימשכו במוצאי עצמאות יום למחרת, יום חמישי 15.4 החל מהשעה 20:30, עם קבלת הפנים המסורתית של ראש העיר, רחמים מלול, בסימן הצדעה לצוותי הרפואה בעיר על עבודתם במהלך השנה החולפת במאבק במגיפת הקורונה. במהלך האירוע יצדיעו למומחים חברי קבינט הקורונה העירוני, לצוותי קופות החולים וכוחות ההצלה ולמרכז הרפואי קפלן כאות הוקרה על העשייה למען תושבי רחובות. כמו כן יצדיעו לתושבים שבלטו בהישגיהם בשנה החולפת ולחיילים מצטיינים.
2 צפייה בגלריה
חגיגות יום העצמאות. לפני עידן הקורונה
חגיגות יום העצמאות. לפני עידן הקורונה
חגיגות יום העצמאות. לפני עידן הקורונה
( צילום ארכיון: עידו ארז)
האירוע בהנחיית השחקנית והמגישה תושבת רחובות אילנית לוי, ובמהלך האירוע יופיע הזמר והיוצר רמי קליינשטיין.
ראש העירייה רחמים מלול: "זו הייתה שנה מאתגרת ומורכבת. תושבי רחובות הוכיחו מחויבות ומשמעת, וביחד הגענו לשיעור התחסנות גבוה ושיעור תחלואה נמוך מאוד. אנו לא מוותרים על חגיגות העצמאות, ובשל המגבלות על התקהלות- נביא את החגיגות אליכם הביתה, התושבים והתושבות, פעמיים- בליל העצמאות ובמוצאי העצמאות. מגוון אמנים יופיעו בפניכם, ואנו נצדיע לכם התושבים ולכוחות הרפואה בעיר, שלהם אנו מוקירים תודה. אני מזמין את כל התושבים והתושבות לצפות באירועים שהכנו עבורכם, להתרגש ולשמוח".
חבר המועצה עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: "למרות המגבלות ועד שנחסן את כולם- אנו מעבירים בשידור ישיר מהיכל התרבות לכל התושבים. יהיו שני אירועים עם מגוון אמנים ואמניות. השנה קבלת הפנים של ראש העיר בסימן הצדעה לכוחות הרפואיים שעמלו כל השנה במסירות לטובת הציבור. אני מזמין את כולם להשתתף ולצפות בחגיגות".
אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית רחובות: "מיטב האומנים והכוחות המקומיים יעלו על בימת היכל התרבות והמופעים יועברו בשידור חי לכל בית בעיר באמצעות הפייסבוק. וכדי להביא אור לכל הבתים – יתקיימו השנה מופעי זיקוקים מרהיבים במספר מוקדים בעיר. חג עצמאות שמח!".
לעדכונים - חדשות רחובות