פרויקט נדל"ני חדש שעתיד לקום בכניסה לרחובות מעורר חשש בקרב תושבי הסביבה, שטוענים כי הוא עלול להחמיר את הפקקים באיזור.
התושבים הבחינו בימים האחרונים בהדמיה חדשה שפורסמה באתר של חברת הבנייה "פרשקובסקי", לפרויקט עתידי שנקרא "שער העיר", ובו מוצגים מספר בניינים רבי־קומות על שטח שנמצא בכניסה לעיר, מערבית לרכבת, היכן שאמור היה לקום מתחם "פרי פלייס".
בשנים האחרונות השטח נותר ריק, ויש בו בור מגודר של התחלת הבנייה של פרויקט פרי פלייס שנעצר עם הסתבכותו של יזם הנדל"ן המנוח אלדד פרי.
1 צפייה בגלריה
הפרויקט העתידי
הפרויקט העתידי
הפרויקט העתידי
(הדמיה: פרשקובסקי)
לאחרונה השטח נמכר לחברת פרשקובסקי, וכעת נחשף מה מתוכנן במקום. באתר, לצד פרסום תמונות ההדמיה, מצוין כי ישנם תב"ע מאושרת והיתר בנייה, וכי במקום יוקמו 76 אלף מ"ר של שטחי משרדים ו־750 דירות עבור מעונות סטודנטים.
פרסום ההדמיה גרם לסערה בקרב התושבים, במיוחד אלה שגרים בשכונות המערביות ובמרכז העיר.
"החשש הוא שאין תכנון לטווח רחוק, שלא חושבים על הפקקים שעלולים להיווצר, כי על אותו ציר תנועה שגם ככה יש בו פקקים איומים בבוקר, יוסיפו כל כך הרבה שטחי מסחר ודירות. גם ככה קשה להתקרב בבקרים לפארק המדע מכיוון דרך האצ"ל, אז מה יהיה הלאה על אותו הציר?", תוהה יעל נאמן, תושבת העיר. "תושבים מודאגים ובצדק. מצד אחד אתה רוצה מעונות סטודנטים וברור שצריך שטחי מסחר, אבל זה מתוכנן? שלא נמצא את עצמנו במצב של צומת אושיות ויותר גרוע".
קראו גם:
ההדמיה, שפורסמה ממש לאחרונה, גם מציגה מבנה לבן בכניסה למתחם, שייעודו אינו ברור.
מחברת פרשקובסקי נמסר בתגובה: "התוכנית נמצאת עוד בראשית דרכה וההדמיות ראשוניות בלבד. בנושא התחבורתי יש לפנות לעיריית רחובות האחראית על הנושא".
מעיריית רחובות טרם נמסרה תגובה.