אמש (שלישי) התווספו שני שמות נוספים לרשימה העצובה של חללי מלחמת חרבות ברזל ברצועת עזה מקרב תושבי רחובות וקריית עקרון, שניהם לוחמים בחטיבת גולני: סמל מיכאל בן חמו ז"ל, בן 22 בנופלו, וסמל סהר מידני, בן 20 בנופלו.
1 צפייה בגלריה
מימין: סמל מיכאל בן חמו ז"ל וסמל סהר מידני ז"ל
מימין: סמל מיכאל בן חמו ז"ל וסמל סהר מידני ז"ל
מימין: סמל מיכאל בן חמו ז"ל וסמל סהר מידני ז"ל
(צילום פרטי)
בן חמו גדל והתחנך ברחובות, היה בוגר מחזור ז' של ישיבת עמיחי בעיר, ונפל בקרב שהתרחש בשעות הראשונות לאחר חדירת מחבלי חמאס לישראל בבוקר חג שמחת תורה, באירוע באזור היישוב כיסופים.
הוא שירת בגדוד 51 של גולני והוכשר כצלף, תפקיד אותו ביצע גם ביום שבת האחרון, בו נהרג, לא רחוק מגדר ההפרדה בין יישובי עוטף עזה לשטח רצועת עזה.
במשך שעות ארוכות לא ידעו בני משפחתו, שלא הצליחו ליצור עימו קשר, מה מצבו, ובמהלך יום שבת פרסמו הודעה מטעמם ברשתות החברתיות, אליה צורפו כמה מתמונותיו של מיכאל.
"מי שמכיר חיילים/ות שהיו בכיסופים ושרדו ביום התקיפה, או שנמצאים שם באזור, נשמח שתיצרו איתנו קשר", כתבה אחת מבנות המשפחה ברשתות החברתיות, והוסיפה: "מיכאל שלנו נראה לאחרונה פורק מהאמר על ציר כיסופים ביחד עם עוד חייל, שניהם עדיין נעדרים. בהאמר היו עוד שלושה חיילים פצועים שהגיעו לבית החולים סורוקה בבאר שבע".

קראו גם:

ביום שלישי הפכו תקוות בני משפחת בן חמו לאכזבה מרה, עם קבלת הידיעה על מותו של מיכאל.
חלל נוסף שדבר מותו פורסם אתמול הוא סמל סהר מידני ז"ל, תושב קרית עקרון, ששירת כלוחם בגדוד 13 של חטיבת גולני ונלחם באזור היישוב נחל עוז.
סהר הוא בנו של סגן מנהל אגף הפיקוח בעיריית רחובות, לירן מידני.