בשכונת יובל ברחובות נבנה מתנ"ס חדש ומפואר לרשת חוויות. חלק מתושבי השכונה ביקשו שייסלל כביש גישה ושיותקנו עוד חניות ברחוב הסובל ממצוקת חניה. אך מנגד יש מי שמתנגדים לסלילת הדרך וטוענים שאין לתוכנית היתר.
1 צפייה בגלריה
השטח בו אמור להיסלל הכביש
השטח בו אמור להיסלל הכביש
השטח בו אמור להיסלל הכביש
(צילום: אבי מועלם)
קראו גם:
"כדי לעשות את השביל למתנ"ס הם צריכים לבנות כביש שעובר בין שני בניינים, אברמסון 7א ואברמסון 9", מספר תושב הרחוב שמסביר כי כשהעבודות החלו, הורידו צמחייה ועצים. "אנשים לא רוצים שייבנו להם מתחת לבתים, אספו חתימות ובדקו בתב"ע וגילו שהשטח הוא בכלל שטח אדום, על פי ההגדרה הוא שטח לבניית ניקוז בלבד", כך טוען התושב. "התושבים פנו לעורך דין כדי למנוע את הסלילה, אבל בינתיים העירייה מציבה עובדות בשטח".
במכתב עליו חתומים תושבי הרחוב, הם כתבו להנהלת העירייה כי התוכנית מהווה הפרה בוטה של רווחת תושבי הרחוב, ועל פי התוכנית מדובר בשביל ברוחב שלושה מטרים שעומד להפוך למעבר לרכבים ולחניה במשעול צר ביותר הצמודים לחלק מהבניינים. התושבים החתומים על המסמך טוענים כי ראש העירייה הבטיח להם בשיחת טלפון כי יעצור את העבודות אם יהיו התנגדויות של תושבי הרחוב, אלא שההתנגדויות הוגשו והעבודות נמשכות.
מעיריית רחובות נמסר בתגובה: "חברת ה.ל.ר (החברה לפיתוח רחובות) מבצעת במקום עבודות להכשרת חניות, לרווחת כל תושבי השכונה ובאי המתנ"ס בפרט.העבודות מתבצעות בהתאם לכל הכללים, לאחר שנערכו במקום שלושה סיורים".