הנהגת ההורים העירונית הוציאה הבוקר טבלה שמשווה את מצב הצהרונים של רחובות לעומת ערים אחרות באזור. לטענתם, מהטבלה עולה כי ברחובות משלמים הכי הרבה על צהרוני הגנים, ומקבלים הכי פחות.
4 צפייה בגלריה
(הילדים יאכלו בריא בצהרונים. כבר בלי שניצל וצ'יפס (צילום: ShutterStock))
"עיריית רחובות הודיעה על 'הוזלת' מחיר הצהרון לילדי הגנים והפחתת דמי ההרשמה, ואפילו שהיא לא הודיעה, היא ביטלה את תוספת התשלום המופרכת להזנה לילדים אלרגיים. השווינו בשבילכם בין ההסכמים וגם בדקנו מה קורה בערים אחרות", כתבו בהנהגת ההורים הבוקר וצירפו טבלה מפורטת.
"הם מתעלמים מהעובדה הפשוטה: אין להורים בררה אחרת כי אין חלופות", אומרים בהנהגת ההורים. "לא זימנו אותנו לפגישה עם ראש העיר ולא היה דיון בנושאים המהותיים: הכשרות מקצועיות לצוותים, פיקוח פדגוגי, שיפור מערכת הרישום, מתן מענה לפניות הורים ובעיקר שירות שירות שירות, כולנו שבויים בידיים של 'חוויות' ושל עיריית רחובות שמאפשרת את ההתנהלות הזו ומתעלמת מצורכי התושבים שלה – הורי ילדי הגנים, מכל האוכלוסיות ומכל המגזרים".
4 צפייה בגלריה
טבלת השוואת מחירי הצהרונים
טבלת השוואת מחירי הצהרונים
טבלת השוואת מחירי הצהרונים
(.)
מהטבלה עולה, למשל, כי ברחובות המחיר לחודש הוא הגבוה ביותר מבין ערי הסביבה ועומד על 960 שקל. ברוב הערים אין דמי הרשמה (למעט עיר אחת בה דמי ההרשמה הם 100 שקל) וברחובות הם 150 שקל. ימי החופש הכלולים במחיר החודשי הם 4, לעומת 11-14 בערים אחרות. באף אחת מהערים כמעט אין תוספת תשלום לימי החופש, בעוד ברחובות ישנם 10 ימים בתשלום נוסף.
עוד נושא שעולה מהטבלה הוא נושא החוגים. ברוב ערי הסביבה יש 2 חוגים, בפתח תקוה יש אפילו שלושה וברחובות יש רק חוג אחד. ברוב הערים יש החזר על ימי בידוד, בעוד ברחובות אין, כמו כן רחובות היא העיר היחידה שבה לא מתקבל החזר עבור תשלומי תוכנית ניצנים בסבסוד, אלא רק זיכוי.
מעיריית רחובות טרם נמסרה תגובה.
מרשת חוויות טרם התקבלה תגובה.