בפינת הרחובות הרצל ואייזנברג ברחובות נבנים בניינים חדשים וגדר הפחים המקיפה את הפרויקט מבטלת את המדרכה לכל אורך צד זה של הכביש, ללא יכולת של הולכי רגל לצעוד על המדרכה.
1 צפייה בגלריה
המדרכה שנעלמה
המדרכה שנעלמה
המדרכה שנעלמה
(צילום פרטי)
קראו גם:
"מרבית האנשים שצועדים ברחוב אייזנברג לכיוון העיר הולכים על המדרכה הדרומית ועליהם לחצות את הכביש שלא במעבר חציה", מסביר תושב העיר שניסה לברר את הנושא מול העירייה. "חלק מהאנשים לא טורחים לחצות את הכביש והם צועדים על הכביש עצמו, ובנוסף, גדר הפחים צמודה לקצה המדרכה כך שמכוניות שחונות בצד הדרומי של הכביש לא יכולות לפתוח את דלת הנוסע שליד הנהג ולכן המכוניות עוצרות באמצע הכביש להורדת הנוסע ואחר כך הן נכנסות לחניה".
לטענת התושב המצב בלתי נסבל מבחינה בטיחותית, והוא פנה למוקד העירוני, שהפנה את פנייתו למחלקת איכות סביבה, שענתה כי הקבלן קיבל על כך אישור. "ניסיתי להסביר שזו סוגיה בטיחותית ושיעבירו את התלונה הלאה, ובתגובה הם הפסיקו להתייחס אלי".
לטענתו, מעבר חציה נמצא באיזור מרוחק ואנשים לא טורחים להגיע אליו כשכבר הגיעו לקטע המדרכה החסום.
עוד הוא טוען כי לא קיים שילוט שמזהיר מפני סגירת המדרכה, וכך נוצר מצב בו אנשים הולכים על כביש מסוכן.
מעיריית רחובות נמסר: "קיימים שני מעברי חציה בולטים במקום לשימוש הולכי הרגל, בצמוד לפאבים, ובמעלה הכביש, בפינת ש' בן ציון ואייזנברג. במקום יש שילוט שמזהיר מפני החסימה במדרכה, שנועדה לשמירה על בטיחותם של הולכי רגל, בשל הבנייה במקום".