כתב תביעה בגין נזקים קשים שנגרמו לחתולת בית הוגש כנגד בעלי כלב בישוב הסמוך לרחובות. האירוע התרחש בעת שהמשפחה הייתה באירוע, ואז תקף כלב השכן בפתח ביתם את חתולתם.
1 צפייה בגלריה
"מי מזהה את החתול?"
"מי מזהה את החתול?"
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
שכנות שהיו עדות למתרחש קראו לבעליו של הכלב, השכן, כדי שיגיע וזה הגיע ולקח את כלבו מפתח הבית.
השכנות התקשרו גם למשפחה ואלו באו במהירות ומצאו את החתולה במצב נשימתי קשה. לאחר בדיקה אצל וטרינרית מקומית הוחלט להעביר את החתולה לטיפול נמרץ בבית חולים לבעלי חיים, שם אושפזה במיון ולאחר הבדיקות התגלה כי החתולה עברה התקף לב בעקבות התקיפה ותאלץ לקחת תרופות לכל אורך חייה.
קראו גם:
החתולה אמנם סבלה מבעיית לב מולדת, אך לדברי הווטרינר יכלה לחיות חיים שלמים ללא כל בעיה אלמלא התקיפה. לדברי בעלי החתולה כלב השכנים הבהיל את החתולה פעמים רבות קודם, כאשר ברח מבעליו והסתובב בחצרם. עוד הם טוענים שלאחר התקיפה נטש את המקום ולא הגיש עזרה לחתולה, ולמחרת איים וצעק על השכנות שהיו עדות לתקרית ועל בעלי החתולה והכחיש כל קשר למקרה.
לאחר שכבר הודה בתקיפה בשיחה עם בעלי החתולה, סירב השכן לשאת בנזקים הכספיים של עלות האשפוז וטיפול החירום, לא נעתר לבקשה להגיע להסדר ואף חסם את מספרי הטלפון של בעלי החתולה כדי שלא יוכלו לפנות אליו.
כעת המשפחה תובעת מהשכן 20 אלף שקלים עבור הנזקים, עלות האשפוז וטיפול החירום ונזקים עתידיים של תשלום עבור תרופות ללבה הפגוע של החתולה.
כל העדכונים - חדשות רחובות