בני משפחה שעלו השבוע לבקר בקברה של אם המשפחה, שנפטרה לפני קרוב ל־40 שנה, גילו שהגישה לקברה ולקברים נוספים נחסמה מכל הכיוונים כיוון שנבנתה שורה נוספת של קברים בצמוד אליה, בצורה שאינה מאפשרת גישה לקבר.
1 צפייה בגלריה
אין גישה לקבר
אין גישה לקבר
אין גישה לקבר
(צילום: פרטי)
"הבטיחו לנו שורה ראשונה אבל זה לא נמצא בשום מסמך, מדובר על שנות ה־80", מספר הבן. "קנינו את חלקת הקבר בשדרת הברושים הגדולה במרכז בית העלמין, ובמשך עשרות שנים לא חל שום שינוי, מול הקבר היה קצת מקום לעמוד על השביל, אבל אבא שלי ביקר שם לפני כשבועיים ואמר ששמו שורה חדשה של קברים בצמוד אליה".
קראו גם:
הקברים צמודים כעת זה לזה באופן שאינו מאפשר מעבר כלל, בקטע הרחב ישנם עשרה סנטימטרים, ובקטע הצר שלושה, "אי־אפשר לעמוד שם בכלל. מדובר בקברים של ותיקי רחובות, בטח חשבו שבגלל שהם ישנים אף אחד כבר לא מגיע או יודע מה נעשה במקום. זעמתי ממש והלכתי נסער למשרדים של חברה קדישא. איימתי שאוציא צו ביניים. אני יודע שיש להם עוד שטחים, הם קנו עכשיו קרקעות אבל הם יקבלו יותר כסף על המקום כי הוא עם נוף טוב".
לדברי הבן, כרגע אין מקום לעמוד ליד קבר אמו מבלי לדרוך על קברו של מישהו אחר. לטענתו, כשיוצבו הקברים החדשים כלל לא תהיה גישה לקבר, ולאחר שיימכרו ויקברו בהם אנשים לא ניתן יהיה לשנות את הגזירה.
תגובת חברה קדישא רחובות תתפרסם כשתתקבל.
לעדכונים - חדשות רחובות