למה רחובות: "נולדתי כאן, בקפלן, כמו אמא שלי וסבתא שלי לפניה. אני חושבת שרחובות היא עיר מקסימה. בתחושה שלי היא שייכת לכולם, כל אחד יכול למצוא פה את עצמו, בין אם הוא דתי או חילוני, נער או מבוגר".
1 צפייה בגלריה
הדס כהן
הדס כהן
הדס כהן
(צילום פרטי)
קראו גם:
אז בבית הספר: "אני לומדת בחינוך הממלכתי־דתי בעיר, בתיכון אמ"ית הלל. בשנתיים האחרונות בתור נציגת מועצה, יוצא שיש עליי קצת עומס. פגישות, ועידות, כנסים וכו'. לשמחתי בית הספר מכיל, והמורות עוזרות לי להשלים את החומר".
פגישה בהזמנה: "הייתי רוצה להיפגש עם עצמי בעוד עשר שנים. לראות לאיפה הגעתי, כמה השתניתי, כמה ילדים יהיו לי, איך הבית שלי ייראה, אין דבר שיותר מסקרן אותי מהעתיד שלי".
תוכניות לסופ"ש: "את השבת לרוב אני מעבירה בבית, בערב שבת עוזרת לארגן את שולחן שבת, לחתוך סלטים ולערוך. אני מאוד נהנית מארוחות שישי ומהקידוש. זה הזמן היחיד שלי לצמצם פערים עם המשפחה והחברים".
ספר לשבת: "הספר האחרון שקראתי היה 'סיפורה של הפוליטיקה הישראלית' של עמית סגל, ועכשיו אני קוראת את 'ישראל השנייה' של אבישי בן חיים. תחום התקשורת מעניין אותי מאוד, אני גם לומדת אותו בבית הספר ומאמינה שארצה לעסוק בו בעתיד".
המקום שלי: "חדר המועצה שלנו. מדובר בחדר קטן בעירונוער, ברחוב בנימין 4, שהפך לבית שלי. אני נהנית לשבת ולעבוד בו. אם תשאלו את הסובבים אותי איפה אני נמצאת רוב היום, הם יענו ששם. מהמקום הזה יוצאות רוב הפעילויות שלנו".
הצעות לשיפור: "הייתי מציעה לנוער ברחובות לקחת חלק פעיל יותר במה שקורה בעיר, להתנדב יותר, לפגוש גם את האוכלוסייה המבוגרת ולשמור איתה על קשר. אני חושבת שיש לנו עיר מדהימה והכוח בידיים שלנו כנוער כדי להשפיע עליה גם בעתיד".
מה חדש: "נבחרתי לכהן כיו"ר מועצת התלמידים והנוער העירונית, ויחד איתי נבחרה גם מזכירות חדשה של בעלי תפקידים. כעת כשהמועצה מתחילה מחדש, המטרה שלנו היא לפגוש את כלל בני ובנות הנוער בעיר, ולייצג אותם בצורה הטובה ביותר".