הרצח של יפית פוריאן בערב ראש השנה זעזע את העיר רחובות ואת המדינה כולה. כעת נחשף כי זמן קצר קודם לכן, צעיר מרחובות כמעט גרם לטרגדיה נוספת של צעירה לאחר ליל התעללות.
על פי כתב האישום שהוגש נגד הצעיר שנמצא במעצר השבוע, בני הזוג יצאו יחד קרוב לחצי שנה והתגוררו בעיר רחובות במועד האירוע, שהתרחש בסמוך לחג ראש השנה. השניים יצאו לבלות בבית מלון באזור המרכז, כאשר הנאשם שתה במהלך היום משקאות אלכוהוליים ונשא על גופו סכין. בין בני הזוג פרץ ויכוח בבריכת המלון כיוון שהנאשם לא אהב את בגד הים שהיא לובשת. הצעירה עלתה לחדר המלון ובהמשך הוא עלה אחריה, קילל אותה, איים על משפחתה והאשים אותה בבגידה בתקופה שבה היו פרודים.
2 צפייה בגלריה
חנק אותה וכלא בחדר המלון
חנק אותה וכלא בחדר המלון
חנק אותה וכלא בחדר המלון
(צילום אילסורטציה: shutterstock)
זה לא הסתיים רק באיומים. הוא אחז בשערה, משך אותה הצידה, נשך אותה וכרך את ידיו סביב צווארה כשהוא חונק אותה. לאחר מכן בעט בה והשליך אותה בחוזקה למיטה. הצעירה ביקשה ממנו לחדול ממעשיו והוא בתגובה חיפש אחר הסכין שלו וכשמצא אותה אחז בה בידו, נופף בה לעברה ואיים כי ישחט אותה תוך שהוא אומר לה שהוא מטורף. לאחר מכן הוא שבר את מנורת הלילה בחדר המלון במכת אגרוף וצוות הביטחון של המלון הגיע למקום. הנאשם איים על הצעירה שאם תדבר הוא ירצח אותה, וכשפתחו לצוות המלון את הדלת היא אמרה להם שהכול בסדר, והם עזבו את המקום.
בהמשך אמר לה שהוא יודע שכבר לא תהיה אתו וכי אף אחד לא יאהב אותה כמוהו. הוא איים לקפוץ ממרפסת חדר המלון ואף טיפס על המעקה מצדו השני, תוך שהצעירה התחננה בפניו שיחדל ממעשיו. מיד לאחר מכן ביקשה לעזוב את המקום ולאחר עוד כמה ניסיונות לצאת למרפסת עזבו את חדר המלון.
הנסיעה מירושלים לרחובות הייתה פראית, כך כעל פי כתב האישום, כיוון שהנאשם צרך משקאות אלכוהוליים וסירב לתת לצעירה לנהוג. בנסיעה החל לקלל אותה שוב. לאחר עצירה קצרה בתחנת דלק לקנות מים, המשיך בנסיעה פרועה כשהוא מזגזג בין נתיבים עד שהגיעו לביתו ברחובות.
בביתו הצעירה ארזה את חפציה, אך הוא נעל אותה בבית ולא אפשר לה לצאת. לאחר מכן אמר לה: "את רוצה לראות איך אני דוקר מישהו מהמשפחה שלך?", נטל סכין, דרש את הטלפון שלה ולקח בכוח את מפתחות הרכב של הצעירה.
קראו גם:

2 צפייה בגלריה
יפית ז"ל. מאות הגיעו ללוויה
יפית ז"ל. מאות הגיעו ללוויה
יפית ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)

יחד הם נסעו לבית הוריה של הצעירה, ביישוב סמוך לרחובות. במהלך הנסיעה אמר לה כי מי שיפתח לו ראשון את הדלת הוא שוחט אותו ואף איים לדקור את אחותה הקטנה בדרך לבית הספר.
כשדפק בדלת ההורים, הצעירה עמדה בין הדלת ובין הנאשם ואמרה שיצטרך לדקור אותה לפני שידקור מישהו ממשפחתה, וצעקה להוריה לא לפתוח את הדלת והוריה התקשרו למשטרה. מיד לאחר מכן ביקש הנאשם מהצעירה שתיקח אותו לביתו, הם נכנסו לרכב, הנאשם הניח את הסכין על תיבת ההילוכים והצעירה זרקה אותה מהרכב.
הצעיר, שעוד נמצא במעצר, מואשם בתקיפה הגורמת חבלה של ממש, איומים, החזקת סכין שלא כדין והיזק לרכוש במזיד. הנאשם גם מואשם בשני מקרים אחרים שבהם תקף את הצעירה מספר חודשים קודם לכן. בשני המקרים הרקע לתקיפה היה קנאה.