כתב אישום חמור הוגש השבוע נגד שני גברים בשנות השלושים לחייהם לאחר שפצעו באופן קשה צעיר שביקש לשמור על ידידתו שנכנסה לשירותים בפאב ברחובות.
1 צפייה בגלריה
הבילוי בפאב הסתיים בדקירה
הבילוי בפאב הסתיים בדקירה
הבילוי בפאב הסתיים בדקירה
(אילוסטרציה: שאטרסטוק)
קראו גם:
על פי כתב האישום, לפני כמה שבועות, סמוך לשעה 2:30 לפנות בוקר, הגיעו שני הנאשמים לפאב ה"דאבלין" ברחובות.
באותה עת נכחו במקום צעיר ושתי ידידותיו. בשלב כלשהו הלך הצעיר עם ידידתו לשירותים. באותה העת אחד הנאשמים ניסה להיכנס לשירותי הנשים אך הידיד מנע זאת בעדו ואמר כי יש מישהי בתוך השירותים.
לפי הנטען, בעת שהצעיר יצא עם ידידותיו מהפאב, הבחור מן התקרית בשירותים וחברו מיהרו אחריהם. הבחור שניסה להיכנס לשירותי הנשים קילל את הצעיר, דחף אותו וסטר לו, ובתגובה הצעיר דחף אותו בחזרה והפילו ארצה.
עוברי אורח שהיו באזור הפרידו בין הצדדים, הנאשמים פנו לרכבם והצעיר וידידותיו פנו ללכת לרכבם.
על פי כתב האישום, שני הנאשמים נכנסו למכוניתם, הצטיידו בחפץ חד ויצאו לנסיעה ברחבי פארק המדע במטרה לאתר את הצעיר. כשהבחינו בו יצאו מהרכב, קיללו את הצעיר שהלך בגבו מופנה אליהם ואחד מהם דקר אותו בגבו באמצעות החפץ החד. במקביל, הנאשם השני היכה את הצעיר באגרופים ובעיטות עד שנפל לקרקע והמשיך לבעוט בו עד שהידידות שהיו עימו הפרידו בין הצדדים. לאחר מכן נמלטו הנאשמים.
כתוצאה מהדקירה נגרם לצעיר חתך עמוק לאורך גבו בסמוך לעמוד השדרה באורך של 30 ס"מ, הוא נותח בהרדמה מלאה בבית חולים קפלן ואושפז עד ליום המחרת.
שני הנאשמים נעצרו לחקירה ונותרו במעצר עד להגשת כתב האישום השבוע בגין חבלה חמורה בנסיבות מחמירות.