סטודנטים תושבי רחובות? יש לעירייה בשורה טובה בשבילכם. ההרשמה למלגה הקהילתית יוצאת לדרך, ואולי גם אתם ואתן תוכלו ליהנות ממנה. תוכנית המלגות הקהילתיות מעודדת סטודנטיות וסטודנטים תושבי העיר רחובות להתנדב ולפעול בקהילה ולזכות במלגת לימודים. במסגרת התוכנית מוענקות מלגות ל-250 סטודנטיות וסטודנטים התנדבויות בכ-60 ארגונים ציבוריים ועמותות ברחבי העיר.
1 צפייה בגלריה
עבודת צוות סטודנטיאלית
עבודת צוות סטודנטיאלית
סטודנטים, אולי מגיעה לכם מלגה
(צילום: shutterstock)
הסטודנטים והסטודנטיות יהיו זכאים למלגה בסך 2000 שקלים, ויעניקו 30 שעות התנדבות בארגון על פי בחירתם. ההרשמה תיערך באופן מקוון בלבד באתר הפלטפורמה החל מה-21.11.21 בשעה 10:00 בבוקר ותסתיים ב30.11.21 בחצות.
תנאי סף להגשת הבקשה למלגה הקהילתית: סטודנט/ית בגיל 18-35 , תושב/ת רחובות על פי תעודת זהות (לפחות מ 01.01.2018), לימודים לתואר ראשון עם מינימום 14 שעות שבועיות בסמסטר א', או תואר שני מינימום 8 שעות שבועיות בסמסטר א' או הנדסאים/ סמינרים להוראה. סטודנטים הלומדים באוניברסיטה הפתוחה נדרשים ללמוד מינימום שני קורסים בסמסטר א'.
קראו גם >>>
כל סטודנט/ית העומדים בקריטריונים יוכלו להירשם בטופס מקוון באתר האינטרנט של מרכז צעירים הפלטפורמה, ולבקש להשתבץ לפעילות בארגון אליו הוא מתחבר, מתוך הרשימה הקיימת.
עם סיום ההרשמה, יום ראשון ה-30.11.21, יתבצע בירור הזכאות של כל סטודנט/ית. סטודנטים שימצאו זכאים יעודכנו בשיבוצם לארגון, ויתבקשו לבצע את הפעילות, בהתאם לדרישות הארגון.
המלגות יחולקו לאחר השלמת הפעילות בטקס חגיגי במעמד ראש העיר רחמים מלול, חבר המועצה מחזיק תיק נוער וצעירים- אסף אל-בר, נציגי הארגונים שבהם התנדבו וכמובן - הסטודנטים.
ראש העירייה, רחמים מלול: "עיריית רחובות מקדמת ומעודדת השכלה גבוהה ולימודים אקדמיים הקרב דור העתיד בעיר. במסגרת התכנית הסטודנטיות והסטודנטים יקבלו מלגת לימודים שתעזור במימון התואר, וכולנו נזכה מתרומתם האיכותית של הסטודנטים לארגונים ומוסדות ברחבי העיר".
חבר המועצה ד"ר אסף אל-בר, מחזיק תיק נוער וצעירים: "אנחנו שמחים מאוד לתמוך בסטודנטים ובסטודנטיות בעיר, ושמחים במיוחד שהתמיכה הזו משולבת באפשרות להתערות בעיר ולהציע תמיכה היכן שזו נזקקת. זו הזדמנות טובה לאחל לסטודנטים/ות שנת לימודים טובה, פורייה ומשמעותית, ולהודות לצוות הפלטפורמה המופלא על כל הפעילות המבורכת.
אורלי הלל, מנהלת מרכז הצעירים העירוני הפלטפורמה: "זו השנה השישית בה הפלטפורמה- מרכז הצעירים העירוני מקדמת את תכנית המלגות הקהילתיות.
התכנית מאפשרת לסטודנטיות והסטודנטים להרחיב את ההכרות עם הקהילות השונות בעיר, לזכות במפגשים מרגשים עם אנשים וגם לקבל מלגת לימודים. מהות הפלטפורמה היא לסייע לצעירים לחולל שינוי, וגם בתוכנית זו, אנו מסייעים לסטודנטים בתשלום שכר הלימוד, ומעודדים אותם למעורבות בקהילה. בכל שנה אנחנו גאים לראות סטודנטים שבוחרים להמשיך ולהתנדב גם לאחר קבלת המלגה, מתוך רצון אמיתי להעניק מעצמם לקהילה".
להרשמה למלגה הקהילתית ופרטים נוספים, היכנסו לאתר הפלטפורמה.
לעדכונים - חדשות רחובות