האם מצוקת החנייה באזור פארק המדע וליד תחנת הרכבת של רחובות לקראת פתרון? הל"ר מקדמת הקמה של חניון תת קרקעי בהיקף של 550 חניות.
1 צפייה בגלריה
פארק המדע, תחנת הרכבת רחובות
פארק המדע, תחנת הרכבת רחובות
פארק המדע, תחנת הרכבת רחובות
(צילום: אבי מועלם)
היום (רביעי) פרסמה הל"ר "קול קורא" ליזמים לבחינת הקמה של חניון תת קרקעי עצום, בהיקף של כ- 550 כלי רכב בפארק המדע, במרחק של עשרות מטרים מתחנת הרכבת. בכוונת הל"ר להקים את המיזם בקרקע בבעלות העירייה, עליה פועל כיום מסוף תחבורתי בשטח של כ- 5.3 דונם.
קראו גם:
התב"ע הרלוונטית, המכונה "שער המדע", קובעת תכליות שונות ובהן גם העצמת זכויות ל- 6 מפלסי חניון תת קרקעי שיוכל לתת מענה למצוקת החנייה בכל אזור פארק תמר, הן לציבור המגיע והיוצא מתחנת הרכבת והן לבאי אזור התעסוקה.
מטרת ה"קול קורא" הינה לבחון את תגובת יזמים למיזם, היתכנות הכלכלית והתכנונית לביצועו ואלמנטים נוספים. בכוונת החברה לפרסם את המכרז להקמת החניון ברבעון I לשנת 2022.
ראש העירייה, רחמים מלול: "מצוקת החנייה באזור תחנת הרכבת ובפארק תמר באופן כללי עומדת תמיד לנגד עינינו בחיפוש אחר פתרונות, ולשם כך היוזמה של הל"ר לפתרון הבעיה. נפעל לכך שהחניון יוקם במהרה".
חבר המועצה אבי קינד, מחזיק תיק התחבורה ויו"ר ועדת התחבורה: "פארק תמר הוא אחד ממרכזי התעסוקה הבולטים והשוקקים בעיר. החניון התת קרקעי אותו מקדמת הל"ר בימים אלה ייטיב עם העובדים והמבקרים בפארק ויקל על מצוקת החנייה הקיימת באזור".
מנכ"ל הל"ר, ניסים סלמן: "החניון התת קרקעי בפארק תמר הינו יוזמה נוספת של הל"ר לשיפור השירות באזורי התעסוקה – לבאי המקום ולציבור. אנו מתכננים כי עד רבעון 3 בשנת 2022 ייבחר ויאושר יזם, שיוכל להתחיל ולתכנן את החניון כך שביצוע יחל מיד לאחר מכן".
חבר המועצה פנחס הומינר יו״ר ועדת החניות: ״לאחר מאמצים מרובים ולתת רווחה לציבור בפרט לבאי פארק תמר ולמשתמשים ברכבת, ברוך השם הגענו לפתרון חניה גדול בחניון התת קרקעי ותודות לכל העוסקים במלאכה״.
לעדכונים - חדשות רחובות