על פי מודל ה"רמזור" שהוצג בשבוע שעבר, על ידי פרופ' גמזו, ערים בישראל יפולחו על פי רמת תחלואה, ויקוטלגו לפי הצבעים אדום, צהוב או ירוק. כמו כן, הפילוח יעשה גם על פי שכונות העיר, כדי למקד עד כמה שאפשר את הטיפול בתחלואה. בתוך כך, משרד הבריאות אישר לפרסום שכונות בעיר רחובות בהן התגלו יותר מ-15 מקרים של מאומתים בנגיף הקורונה. וגם, כמה חולים נוספו ביממה האחרונה בעיר?
2 צפייה בגלריה
בדיקות קורונה
בדיקות קורונה
בדיקות קורונה
(צילום:shutterstock)
מנתוני משרד הבריאות על פיהם ניתן לפרסם שכונות בעיר בהן התגלו יותר מ-15 מקרים מאומתים של קורונה, עולה התמונה הבאה: השכונה בה היו הכי הרבה מקרי קורונה ברחובות היא מרכז העיר גורודיסקי ההגנה עם 62 מקרים, אחריה מרכז העיר יעקב עזרא עם 44 מקרים.
במקום השלישי ניצבת קריית דוד עם 36 מקרים. שעריים מערב היא השכונה הרביעית עם 26 מאומתי קורונה, אחריה שכונת היובל עם 25 מקרים, ובשכונות אפרים וסלע 20 מקרים. בשכונת שעריים מזרח ישנם 15 מקרים.
2 צפייה בגלריה
מתחם בדיקות קורונה בביאליק
מתחם בדיקות קורונה בביאליק
מתחם בדיקות קורונה
(המחשה: פרטי)
מאז התפרצות הקורונה, אותרו ברחובות 1,036 תושבים שנדבקו בנגיף, כאשר נכון לעכשיו ידוע על 378 חולים פעילים בעיר, 146 מתוכם נמצאו מאומתים במהלך שבעת הימים האחרונים. במהלך השבוע האחרון התבצעו בעיר 1,867 בדיקות לגילוי הנגיף. על פי משרד הבריאות, ישנם כרגע 27 חולים פעילים בעיר לכל 10,000 נפש.