1 צפייה בגלריה
הכשרת חניון פייקס ברחובות
הכשרת חניון פייקס ברחובות
הכשרת חניון פייקס ברחובות
(צילום: דוברות עיריית רחובות)
בשורה למחפשי החנייה בפארק המדע: עיריית רחובות, באמצעות ה.ל.ר. החברה לפיתוח רחובות, מבצעת עבודות להקמת חניון עירוני חדש ברחוב פייקס בפארק המדע. הקמת החניון החדש היא חלק ממאמצי העירייה על מנת להרחיב את מצאי החניה בפארק הסובל ממצוקת חנייה קשה.
החניון ישרת בעיקר את התושבים אשר מסתייעים ברכבת לצורך נסיעה למקום עבודתם וכן את באי מתחם העסקים פארק המדע.
בחודשים האחרונים נמצא פתרון להרחבת החניון ברחוב פקריס, והוא תוכנן מחדש כך שהתווספו לו כ – 60 מקומות חניה לטובת באי הפארק ובאי הרכבת. כמו כן חניון חדש מוקם ברחוב ענטין בפארק.
בתחום זה נערכות פעילויות נוספות מצד ראש העיר והעירייה לאיתור והרחבת חניונים נוספים, כמו למשל מתחת לגשר הרכבת ומקומות נוספים בפארק. למאמץ העירוני בתחום זה מצטרפת פעילות חברי המועצה אבי קינד , מחזיק תיק התחבורה, ופנחס הומינר, יו"ר ועדת חניה, ליצירת פתרונות חניה ברחבי העיר .
ראש העירייה רחמים מלול: "אנו עוסקים במציאת פתרונות חניה בפארק ת.מ.ר. – לתושבים באי הרכבת ולבאי הפארק בכלל. פארק ת.מ.ר. הוא אזור תעסוקה ומסחר משמעותי בעיר".
סגן ראש העירייה ומחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ': "אנו פועלים כל העת לאתר מקומות חניה שישמשו את כל מי שמגיע לפארק המדע, בכל שעות היום. אני רוצה להודות לראש העיר על תמיכתו החשובה בנושא, ולחברת הלר על היוזמה והביצוע".