זוכרים את הסרט "הציפורים" של היצ'קוק? בגן ברחוב כ"ט בנובמבר בנס ציונה קיבלו את גרסת המציאות - להקת עורבים שמטרידה הורים וילדים, שמפחדים לעלות למתקנים.
1 צפייה בגלריה
עורבים ממתינים על המתקנים
עורבים ממתינים על המתקנים
עורבים ממתינים על המתקנים
(צילום: תושבים)
קראו גם:
תושבים מנס ציונה מדווחים על להקה של חמישה עד עשרה עורבים ששוהים באופן קבוע בגינה ונוהגים להתנכל למבלים במקום, במיוחד אם הם מוציאים דברי מאכל. "אם מישהו מוציא חטיף, מגיעה חבורה גדולה. אנחנו חוששים לשלום הילדים", אומרת אחת האמהות.
הגינה, כך נראה, התרוקנה בשבועות האחרונים ממבלים לאחר שהעורבים החלו לתקוף הורים וילדים, וגם מתאמנים שמגיעים למקום.
צפו בעורבים שהשתלטו על הגינה >>>
"זה היה פעם מקום הבילוי האהוב עלינו", מספרת אם תושבת העיר. "גינה גדולה עם מתקנים בטיחותיים ועצים עם פירות הדר. היא ממוקמת בסמוך לבית ספר 'אירוס' ולכן אטרקטיבית לילדים רבים. אולם בשבועות האחרונים בלתי אפשרי להגיע למקום. חבורה של עורבים ממתינה לילדים שמגיעים עם אוכל, קורעת שקיות ומנקרת תיקים בחיפוש אחר מזון. אם מישהו מוציא חטיף מרשרש, הם מיד מגיעים. אנחנו חוששים לילדים, מפחדים לעלות על המתקנים".
התושבת מספרת שפנו לעירייה בנושא, "אבל לא ראיתי שמשהו השתנה. חבל על הגינה היפה שנותרה מיותמת".
מהעירייה נמסר: "בעקבות פניות תושבים הגיעו פקחי השירות הווטרינרי לגינה, בשעות בהן היא פעילה. הפקחים זיהו מספר עורבים במקום והם ביצעו תצפית ממושכת על פעילותם. לא אותרו תקיפות של העורבים. השירות הווטרינרי ימשיך במעקב תוך שיח קשוב לתושבים".