הורים לילדים שחוצים כל יום את הכבישים בדרך לבתי הספר בשכונת רחובות הצעירה, טוענים כי העירייה נמנעת מלסמן מעברי חציה בשכונה כיוון שמדובר במדרחוב הולנדי: "השבוע זה נגמר בכך שילד נדרס".
תושבים בשכונה הזדעזעו השבוע כאשר ילד נדרס ברחוב חזון איש, ולטענתם האשמה לכך היא של העירייה, שלא דאגה לסימון מעברי חציה כפי שביקשו בעבר מספר פעמים.
1 צפייה בגלריה
נחוץ מעבר חציה. ילד חוצה בשכונה
נחוץ מעבר חציה. ילד חוצה בשכונה
נחוץ מעבר חציה. ילד חוצה בשכונה
(צילום: תושבים)
קראו גם:
"עשו כמה חלקים של רחוב הולנדי על הכביש במקום מעברי חציה", אומר חנן שואל, תושב הרחוב ואב לילדים שלומדים במוסדות החינוך בשכונה. "אנשים אמורים לנסוע באיזור הזה 25 קמ"ש, אבל בפועל הם נוסעים במהירות גבוהה".
שואל מסביר שכלי רכב רבים חוצים דרך השכונה כדי להגיע מקריית משה לרחוב שמשון צור וליציאה מהעיר. "אנחנו מתריעים כבר כמה שנים ושומעים רק הבטחות. אני שומע מהבית את הבומים של המכוניות שנוסעות שם ונתקעות בבמפר".
מעיריית רחובות נמסר בתגובה: "לפני מספר שבועות התקבלה באגף התנועה פנייה מוועד השכונה לבחינת התקנת מעבר חציה. העירייה שלחה יועץ מקצועי שנתן חוות דעת חיובית. בימים אלה מכינים תוכנית מסודרת שתועבר לאישור בוועדת התחבורה. הטענות בשם העירייה כאילו לא ניתן לעשות מעבר חציה ברחוב אינן נכונות, ולא ידוע לה על תאונה במקום".