"בכל האזור יש מצוקת חניה קשה", מספרת שרית, לקוחה קבועה של 'יוחננוף' שהופתעה השבוע לגלות כי רחבת החניה שמול סופרמרקט 'גודרה בעמודי מתכת, והכניסה לחניון מתאפשרת רק דרך אזור צר בסוף הכביש. "אני מגיעה לכאן פעם בשבוע כדי לעשות קניות ואני לא מבינה מה ההיגיון בעמודים האלה. הם גורמים לפקקי תנועה גדולים בשעות הלחץ, כי לאנשים אין מושג למה הכל מגודר ומאיפה להיכנס.
"לא כל מי שמגיע לאזור מגיע ל'יוחננוף'. יש אנשים שמגיעים לעסקים האחרים מסביב וזה היה מאוד מסודר לפני זה. אנשים היו נכנסים ויוצאים, משתמשים בחניה בצורה יחסית מסודרת. עכשיו כולם מתבלבלים ולא ברור מי הציב את העמודים בחניות ולמה".
אחד מבעלי העסקים בסביבה מאשר כי מצוקת החניה במקום קשה: "אנשים חונים בכל מקום, נוסעים מסביב לבניינים, על הכביש, על מדרכות, באמצע הדרך, במיוחד בימים עמוסים של קניות. זה בלתי נסבל מה שקורה פה.
"הדבר הזה כנראה היה אמור לעשות סדר אבל זה לא מסודר, אז עכשיו אנשים מסתובבים מסביב לעמודים ומנסים להבין לאן הם אמורים לנסוע ואיך הם יכולים לחנות", הוא מתלונן, ואומר גם שעד שלא יסדרו את הכבישים באזור התעשייה לא יהיה לעניין פתרון.
"עכשיו בחורף אנחנו הולכים לסבול כמו תמיד מהצפות ומשלוליות. כולם קוראים למקום הזה 'הג'ונגל'. יש אנשים שמפחדים להיכנס עם המכוניות שלהם לפה כי זה כאילו אין חוקי תנועה".
מרשת יוחננוף נמסר: "רחבת החנייה מיועדת לרווחת לקוחות הסניף. החנייה מוחזקת על ידי הרשת וכחלק מהשירות הוחלט להנגיש אותה ללקוחות הסניף".