לפני כחודש סערה העיר רחובות ממקרה מוות אלים שהתרחש ברחוב לוין אפשטיין. השבוע הוגש כתב אישום והוסר צו הפרסום על פרטי הפרשה, שהסתיימה במותה של טטיאנה קוקרוב, תושבת רחובות בשנות הארבעים לחייה.
2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה | צילום: איילת רוטה
ניידת משטרה | צילום: איילת רוטה
ניידת משטרה | צילום: איילת רוטה
לפי כתב האישום, שהוגש ע"י פרקליטות מחוז מרכז בבית המשפט השלום ברחובות, לקוקרב המנוחה הייתה היכרות מוקדמת עם אשתו של הנאשם, אף הוא תושב רחובות.
בשעה 11:06 ביום האירוע התקשרה אשת הנאשם לקוקרב, והזמינה אותה לדירתה, שם התגוררה עם הנאשם ובנם. באותו יום שוחחו מספר פעמים בטלפון, קבעו להיפגש אחר הצהריים, ויחד הלכו לרכוש משקאות אלכוהוליים. משם המשיכו לדירה, שם שהה באותה עת גם הנאשם.
בהגיעם לדירה ישבו השלושה יחד, שתו אלכוהול, ובשלב מסוים החל ויכוח בין הצדדים, במהלכו נטען שקוקרב קיללה וגידפה את הנאשם ואשתו. בשעה 18:30 ביקש הנאשם שהיא תעזוב את דירתם, והיא סירבה.
בתגובה נטען שדחף אותה לעבר דלת הכניסה, והוציא אותה לחדר המדרגות, שם נפלה מהקומה השנייה לראשונה, והנאשם בעט בה כשהיא על הרצפה. לאחר מכן עלה לדירה, והמנוחה טיפסה אחריו ונכנסה שוב. הוויכוח בין השלושה המשיך, ואז נטען שהנאשם חבט בה באגרופיו בעוצמה, ובעט בה בכל חלקי גופה.
כתוצאה מהמכות נפלה על הרצפה, והנאשם המשיך לבעוט בה. בעוד היא שוכבת כשדם זב מפצעיה, הלך להתקלח ולהחליף בגדים, ולאחר מכן נרדם.
לפי כתב האישום, בשעה 21:44 אשתו העירה אותו כדי שיסייע לה בהוצאת קוקרב מהדירה. עוד מצוין כי כל אותה עת נכח בדירה בנם בן ה-10 של הזוג, והוא אף ניסה להתערב ולמנוע מאביו מלהכות את האישה, אך ספג גידופים מאביו. בשלב מסוים נטען שהנאשם דקר את המנוחה חמש פעמים.
2 צפייה בגלריה
אמבולנס זק"א. צילום: לירן תמרי
אמבולנס זק"א. צילום: לירן תמרי
אמבולנס זק"א. צילום: לירן תמרי
סמוך לשעה 1:00 בלילה, החליטו השניים להוציא את האישה מדירתם, זאת לאחר שחבר, אליו התקשרו בבקשת סיוע, סירב לעזור להם.
בכתב האישום מפורט כיצד עטפו את ידיהם בכפפות, הניחו את המנוחה בתוך המעלית, שלחו את המעלית לקומת הקרקע שם חיכו לה, וגררו אותה למדרכה שמחוץ לבניין. מיד בסמוך לכך ניקו את הדירה ואת חדר המדרגות, וזרקו לפח אשפה מחוץ לבניין את הסדינים בהם השתמשו לניקוי הדם. הנאשם התקלח שוב וכיבס את בגדיו.
בשעה 1:40 הבחינו בה עוברי אורח והזעיקו ניידת טיפול נמרץ. לכוחות החירום הרפואיים לא נותר אלא לקבוע את מותה.
זמן קצר לאחר מכן נעצרו בני הזוג. בחודש האחרון מעצרם הוארך מספר פעמים וצו איסור פרסום הוטל על פרטי המקרה. השבוע כאמור הוגש כתב אישום, והוסר הצו. סעיף האישום הוא חבלה חמורה, סעיף שהעונש המקסימלי עליו הוא עד 7 שנות מאסר.