תושבת רחובות הגישה לאחרונה תביעה נגד תחנת המשטרה המקומית. לטענתה, במהלך פעולה משטרתית דלת ביתה נפרצה בטעות על ידי שוטרים. למרות בקשות לקבלת פיצוי על הנזק שנגרם לה, היא נתקלה לטענתה בחוסר שיתוף פעולה מצד המשטרה. כעת היא תובעת את כספה דרך בית המשפט.
1 צפייה בגלריה
תובעת 6,000 שקלים המחשה: Shutterstock
תובעת 6,000 שקלים המחשה: Shutterstock
תובעת 6,000 שקלים המחשה: Shutterstock
לטענת האישה, בעלת דירה ברחוב דרך יום הכיפורים בעיר, לפני כשנתיים וחצי התקבלה קריאה בתחנת המשטרה ברחובות, לפיה זוג ילדים, אח ואחות קטנים, דיווחו כי הם נעולים בחדר ביתם וגבר זר רוצה לפגוע בהם.
כוחות משטרה מיהרו למקום, החלו לנסות לפרוץ את דלת הכניסה ובעטו בה בחוזקה עד להגעת צוותי כיבוי האש. בשלב זה התקבל מידע נוסף ממרכז השליטה, לפיו השוטרים מנסים לפרוץ לדלת הלא נכונה, ועליהם להגיע לדירה שנמצאת ליד.
לטענת האישה, כאשר חזרה לביתה היא הופתעה לגלות את דלת ביתה פגומה, עם סימני פריצה. בירור מול המשטרה הבהיר לה כי חלה טעות במהלך פעולה משטרתית ובשל כך דלת הכניסה שלה נפגעה. לטענתה, היא נאלצה לשלם יותר מ־4,000 שקלים עבור תיקון הדלת, ובמקביל פנתה למשטרה ודרשה פיצוי על הנזק שנגרם לה.
האישה טוענת עוד, כי למרות פניות חוזרות ונשנות למשטרה היא נדחתה, והבהירו לה שאין כוונה לפצות אותה על הנזק שנגרם. בעקבות זאת החליטה האישה להגיש תביעה נגד משטרת רחובות בסך 6,000 שקלים, על הנזק שנגרם לה ועל ימי העבודה שהפסידה.
ממשטרת ישראל נמסר: "כתב התביעה נשוא הפנייה טרם התקבל במשטרה. לכשיתקבל, אנו נשיב לו בבית המשפט כמקובל".