תושבת קריית עקרון שביקשה למשוך כסף ממכשיר הכספומט, שכחה אותו במכשיר, אך קיבלה אותו בחזרה, כמו גם את האמון שלה באנשים טובים באמצע הדרך.
המקרה אירע לפני כחודש, כשחנה נעימי הגיעה אל סניף 'בנק הפועלים' שברחוב הרצל בקריית עקרון. "ניסיתי למשוך 200 שקל. הייתי בטוחה שהוצאתי את הכסף ושמתי אותו בארנק, אז עזבתי את המקום והלכתי", היא מספרת.
התחנה הבאה אחרי הבנק הייתה המכולת, שם פתחה נעימי את הארנק ולא מצאה את שטרות הכסף. בתחילה היא עוד הייתה בטוחה שהכסף נפל על הרצפה. לאור זאת, חזרה על עקבותיה והחלה לשאול את האנשים שעמדו באותה השעה ליד הכספומט. "הם אמרו לי שלא ראו שום דבר. גם כשנכנסתי לסניף הבנק אחד המנהלים אמר לי שאף אחד לא נכנס לסניף ואמר שמצא כסף".
בשיחה עם המנהל נאמר לה כי במידה והכסף לא נלקח מהמכשיר האוטומטי, הוא נשאב בחזרה למכשיר, אולם התדפיסים שהוציאה מהבנק הצביעו על משיכה של 200 שקל מחשבון הבנק. "כבר הייתי בטוחה שזה אבוד. ברגע האחרון אמר לי המנהל בסניף שכדאי לי להגיע כמה ימים לאחר מכן, על מנת להגיש תלונה על מה שקרה", מוסיפה נעימי.
כעבור מספר ימים, כשחזרה לסניף, שלח אותה המנהל לאחת הפקידות שהחלה לתחקר אותה על האירוע ולדלות ממנה מידע, על מנת לאמתו עם נתונים אחרים. "יש לי בשורה טובה בשבילך", אמרה הפקידה, וסיפרה כי יממה לאחר המקרה נכנס לסניף החייל יותם סעדי והחליט להחזיר את הכסף שמצא במכשיר לסניף הבנק. "לא עלה לי בראש אפילו לרגע שאקח את הכסף", מספר סעדי. "זה אמנם מפתה, אבל ידעתי שאני עושה את המעשה הנכון".
נעימי התקשרה אל סעדי וסיפרה לו שקנתה לו מתנה לאור המעשה האצילי שעשה. "יותר מהכסף שקיבלתי, זה משמח לראות ולהכיר אנשים שיודעים לעשות מעשה טוב לאחרים", אמרה נעימי.