תושב רחובות שסבר שבת זוגו פתחה חשבון פייסבוק, מואשם שחבט בה בכל חלקי גופה והשליך לעברה סכין לחיתוך לחם.
כבר הורדתם את האפליקציה של mynet?
מכתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בעיר עולה, כי הקשר הזוגי בין השניים, להם יש גם ילד משותף בן חודש, עלה על שרטון עוד לפני כשנה, אולם כניסתה להריון של האישה, עיכבה את הפרידה ביניהם והובילה אותם לנסות ולהציל את הקשר שכבר אז התאפיין באלימות מילולית ופיזית.
"אני יודע שפתחת חשבון פייסבוק", האשים הגבר, בשנות ה־20 לחייו, את בת זוגו, כך באישום. לא עברו כמה רגעים, ובן הזוג דחף את האישה לעבר המיטה בחדר השינה, תוך שהוא בועט בה ומושך בשיערה. התלהטות הרוחות בבית נמשכה, כשהנאשם ניגש למטבח, נטל סכין לחיתוך לחם והשליך אותה לעבר האישה, שרק במזל הצליחה להפנות את ראשה לכיוון אחר, ובכך ניצלה מהמפגש עם הסכין, שנתקעה בקיר.
מכתב האישום שהוגש על ידי מחלק תביעות במשטרת רחובות עולה, כי לאורך כל חודשי ההריון, הייתה האישה נתונה תחת איומים ומכות בלתי פוסקות מצד בן זוגה, שגם אמר לה כי "הוא רק מחכה שתעשה את הטעות, כדי שהוא יוכל לחתוך אותה לחתיכות".
המקרה האחרון המתואר בכתב האישום, מפרט את שאירע בדירה לפני כשבוע ימים, כשהנאשם גילה כי בת זוגו והתינוק לא נמצאים בבית. כמה דקות קודם לכן לקחה האישה את התינוק לאמה. בן הזוג טילפן לאם והודיע לה שאם בת זוגו לא תחזור הביתה הוא "יתלוש לה את הראש והשערות מהמקום ולא יהיה לה טוב", לשון כתב האישום. "אני לא רוצה את הבת שלך", אמר הגבר לאם. "אני רוצה את הבן שלי, ואם היא לא תביא לי אותו אני אגיע ואחטוף אותו".
בשלב זה הזעיקה האישה את השוטרים שהגיעו למקום ועצרו את הגבר. "הזמנת לי משטרה ועל זה את תשלמי ביוקר, אל תדאגי", הוסיף הנאשם בעוד השוטרים כובלים אותו ומובילים אותו לתחנת המשטרה.
כתב האישום מייחס לבן הזוג עבירות של איומים ותקיפת בן זוג, ומשפטו יחל בעוד כשבועיים.