לקראת ההרשמה לחטיבות הביניים, המחלקה לחינוך על יסודי באגף החינוך יזמה ערבי חשיפה והסברה מקוונים בכל חטיבות הביניים בעיר. על מנת שיוכלו להכיר מקרוב את הייחודיות של כל בתי הספר, מגמות הלימוד והמסלולים הפדגוגים.
ערבי החשיפה יתקיימו באופן מקוון בין התאריכים 23.1.22-3.2.22, מתי בכל בית ספר? כל הפרטים לפניכם.
1 צפייה בגלריה
תלמידי תיכון רון ארד ברחובות
תלמידי תיכון רון ארד ברחובות
תלמידי תיכון רון ארד ברחובות
(צילום: עיריית רחובות)
היום (שני 17.1.2022) נפתחה ההרשמה באתר העירייה לחטיבות הביניים הדתיות ברחובות, לרישום לחצו על הקישור.
בקרוב ייפתח הרישום גם לחטיבות הביניים הממלכתיות ברחבי העיר, והמחלקה לחינוך על יסודי בעיריית רחובות מזמינה את ההורים והתלמידים לערבי חשיפה. ערבי החשיפה וההסברה מקוונים המיועדים לתלמידי כיתות ו' בעיר ולהוריהם, מתוך רצון לסייע בבחירה ובהשתלבות מיטבית בחטיבות הביניים.
קראו גם:

מתי ייערכו ימי החשיפה המקוונים?

בקריית החינוך למדעים
ביום ראשון 23.01.22 כ"א בשבט, בשעה 19:00 – בערב יוצג חזון בית הספר, התפיסה החינוכית ותכניות הלימוד הייחודיות, כמו כן יוצגו גם המסלולים למצוינות מדעית ומצוינות מדעי המחשב.
בקריית החינוך ע"ש רון ארד
ביום שלישי 25.1.22 , כ"ג בשבט בשעה 19:00 - בערב יוצג המודל החינוכי של ביה"ס המבוסס על ידע, מיומנות וערכים. במסגרת ערב החשיפה ההורים והתלמידים ייפגשו את הכיתות המיוחדות- מצויינות מדעית, פרחי רפואה, יזמות חברתית, כדורעף ואומניות הבמה.
בקריית החינוך "דה שליט"
ביום רביעי 26.1.22 כ"ד בשבט, בשעה 19:00
ביום רביעי 2.2.22 א' באדר א' בשעה 19:00
בשני המפגשים המקוונים ההורים והתלמידים יכירו את המסלולים הבאים: כיתת מופ"ת מדעית, כיתת מופ"ת בתקשורת בינלאומית, חינוך גופני כדורסל, ק.מ.ה ויח"ד.
בבית ספר הפתוח "השיטה"
ביום ראשון 30.1.22 , כ"ח בשבט, בשעה 19:00 תתקיים היכרות עם התפיסה הפדגוגית הייחודית של בית הספר.
בקריית החינוך אורט
ביום שני 31.1.22 כט' בשבט תשפ"ב, בשעה 19:00- במפגש יכירו ההורים והילדים את הכיתה האוניברסיטאית – מופ"ת, הכיתה המדעית טכנולוגית וכיתת של"ח ומנהיגות חברתית. במסגרת המפגש המקוון יוצגו להורים ולתלמידים שיטות למידה, מגמות וכיתות ייחודיות למצטיינים ועוד.
בקריית החינוך "קציר"
ביום שלישי 1.02.22 ל' שבט, בשעה 19:00 – יתקיים ערב חשיפה מקוון למגמות הייחודיות: מחול, חינוך גופני (כדוריד, שחיה), תקשורת ודיפלומטים צעירים.
ביום חמישי, 3.2.22, ב' באדר בשעה 19:00 - ערב חשיפה מקוון לכיתת נחשון- מסלול מצוינות מנהיגותית.
הפרטים המלאים על כל אחד מערבי החשיפה מחכה לכם גם באתרי בתי הספר.
לעדכונים - חדשות רחובות