הסערה לא פסחה על רחובות וגרמה כבר לנזקים: צוות כיבוי וחילוץ בפיקודו של רב רשף יעקב כהן פעלו הבוקר (ראשון) בחילוץ לכודים מרכבים כתוצאה מהצפות ברחבי העיר רחובות ונס ציונה.
2 צפייה בגלריה
הצפות בפארק המדע
הצפות בפארק המדע
הצפות בפארק המדע
(צילום: יערה לוינסון יחיא )








בשל הצפה כתוצאה מירידת גשמים ללא הפסקה והחשש לפגיעה בכלי רכב - הכניסה לביצוע הבדיקות באתר הפרדסנות נסגרה לכניסת כלי רכב עד לירידת מפלס המים במקום.
הסיבה להצפה בפארק המדע היא בוץ מאתרי הבנייה שנסחף עם הגשם לכבישים וחוסם את פתחי הניקוז.
צפו בהצפה בכביש בפארק המדע >>>
קראו גם:
2 צפייה בגלריה
הצפות בפארק המדע
הצפות בפארק המדע
הצפות בפארק המדע
(צילום: יערה לוינסון יחיא )
בשל ריבוי משקעים והצפה גם רחוב המדע נסגר בקטע שבין אופנהיימר לעיקול דרך מנחם בגין. ציבור הנהגים נקרא לנהוג בדרכים חלופיות. כלים כבדים של העירייה בדרך למקום על מנת לסייע בפתיחת הציר בהקדם האפשרי.
לא רק ברחובות פגעה הסופה אלא גם בנס ציונה השכנה. "עברנו מערכת חריגה של גשם", דיווחו בעיריית נס ציונה והוסיפו כי, "מיום חמישי ירדו כמויות גדולות מאוד של כ 160 מ"מ גשם בתחומי העיר, 70 מ"מ ב 12 השעות האחרונות, מתוכם 30 מ"מ בתוך כשעה אחת בלבד. בזכות מאגרי ההשהייה, כוננות הצוותים וכלים כבדים שפעלו במהלך כל המערכת, נמנעו אירועי הצפות חמורים בבתים וברחובות העיר.
במהלך הבוקר, נפרסו בשטח צוותי העירייה ברשות ראש העיר לטפל בהצפות נקודתיות בצמתים ובכבישים, בשל מערכת הגשם הכבדה וסחף מים שהגיע מדרום. בתוך כשעה נוקזו מרבית מי הגשמים, ונפתחו צמתים שנחסמו לזמן קצר לתנועה. על פי התחזית, שיא מערכת הגשם מאחורינו".
לעדכונים - חדשות רחובות