תחנת רחובות במשטרת ישראל מדווחת היום (ראשון) כי הסתיימה חקירת ניסיון הרצח שהתרחש לפני כשבועיים בעיר, והיא חושפת את הכלים באמצעותם ניסה הרופא לפגוע בבן זוגה של חברתו לשעבר.
1 צפייה בגלריה
החשוד עוזב את הזירה
החשוד עוזב את הזירה
החשוד עוזב את הזירה
(צילום: משטרת ישראל)
על פי דוח החקירה, בשבת ה-10 ביולי, לפנות בוקר, התקשר תושב רחובות למוקד המשטרה ודיווח כי גבר פרץ לדירתו ותקף אותו בעודו ישן באמצעות שוקר חשמלי ונמלט. כוחות משטרה שהגיעו למקום החלו בסריקות אחר החשוד ובמקביל באיסוף ממצאים מזירת האירוע.
קראו גם >>
כעבור זמן קצר, אותר החשוד סמוך למחלף הראל בדרכו לירושלים, ובחיפוש ברכבו נמצאו סרבל שחור, כובע, מסיכת סקי וציוד רפואי לרבות בקבוקונים עם חומר נוזלי.
מחקירה משטרת רחובות עלה כי החשוד, תושב קריית אונו בן 37, הינו רופא מתמחה בהרדמה בבית חולים במרכז הארץ. במהלך תקופת התמחותו בבית החולים הכיר החשוד רופאה ובין השניים התפתח קשר.
בהמשך, החליטה הרופאה לנתק את הקשר עם הרופא, אך החשוד התקשה לקבל את ההחלטה. בליל האירוע, הגיע החשוד לדירתה של הרופאה ששהתה באותה עת בעבודתה בבית החולים, כאשר בדירה נמצא בן זוגה לבדו. החשוד הביא עימו סרבל, מסיכת סקי, כפפות וכובע ונשא בידו שוקר חשמלי, סכין מנתחים ומזרק שלאחר בדיקת מעבדות הזיהוי הפלילי, התברר כי הוא מכיל חומר הרדמה חזק שבמינון מסוים יכול לגרום למוות.
צפו בתיעוד מזירת האירוע:
(החשוד מגיע אל הזירה | צילום: משטרת ישראל)
החשוד נכנס לבניין, עלה לקומת הדירה והמתין בחדר המדרגות מספר שעות. בהמשך, פתח את דלת הדירה במפתח שהיה ברשותו, נכנס לחדר השינה שם ישן הקורבן, והחל לתקוף אותו עם שוקר חשמלי, תוך שהוא מנסה לנעוץ את המזרק בגופו כדי להזריק את חומר ההרדמה.
הקורבן שהתעורר ממכת החשמל, החל להיאבק בחשוד עד שהצליח להבריחו מהבית. הקורבן נפצע באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.
החשוד נעצר לחקירה בליל האירוע ומעצרו הוארך בבית המשפט מעת לעת. בסיומה של חקירה הצליחו חוקרי תחנת רחובות לגבש תשתית ראייתית רחבה שהובילה להגשת הצהרת תובע לבית המשפט הבוקר על כוונת הפרקליטות להגיש כנגד החשוד כתב אישום חמור בימים הקרובים וכן בקשה למעצרו עד תום ההליכים כנגדו.
לכל העדכונים - חדשות רחובות