אחרי ימים ארוכים ומורטי עצבים, ברחובות והיישובים שבסביבה קיבלו בסוף השבוע כמה משפחות בשורות מרות על מות יקיריהן באירועים בעוטף עזה.
2 צפייה בגלריה
טל סיטון ז"ל, שירז ברודש ז"ל וגלעד בן יהודה ז"ל
טל סיטון ז"ל, שירז ברודש ז"ל וגלעד בן יהודה ז"ל
טל סיטון ז"ל, שירז ברודש ז"ל וגלעד בן יהודה ז"ל
(צילומים: פרטי)
טל סיטון ז"ל, בן 48 במותו, תושב רחובות, הוא בין עשרות הנרצחים בקיבוץ בארי במהלך היום הראשון לפריצת אלפי מחבלי חמאס לקיבוצי ויישובי העוטף.
לדברי בני משפחתו של סיטון ז"ל, אב לשתי בנות, הוא הגיע בערב שמחת תורה לקיבוץ כדי לעשות את החג עם הוריו, תושבי בארי, חנה ויצחק, ובמהלך החג נרצח ביחד עם הוריו ועם דודתו, פסיה.
גל ונאג'י עבדוש ז"ל, תושבי קריית עקרון, הגיעו בשישי לפני כשבועיים לחגוג בפסטיבל המוזיקה בסמוך לבסיס רעים, ובמהלך השבוע שעבר התבשרו בני משפחתה של גל כי היא נרצחה באירוע הקשה.
בן זוגה נאג'י הובא לקבורה בשבוע שעבר.
גלעד בן יהודה ז"ל, בן 28 במותו, תושב קיבוץ נען שליד רחובות, הוגדר במשך ימים ארוכים כנעדר, עד שהוכרז בסוף השבוע האחרון כמי שנרצח על ידי מחבלי החמאס.
בן יהודה, שהיה עורך וידאו ואנימציה, נמלט בשבת בבוקר מאזור קיבוץ נירים, שם שהה. הטלפון הנייד שלו אותר בקרבת אחד היישובים בדרום, אולם תקוות בני משפחתו כי ינצל נגוזה.

2 צפייה בגלריה
גל ונאג'י עבדוש ז"ל
גל ונאג'י עבדוש ז"ל
עדיין נעדר. גל ונאג'י עבדוש ז"ל
(צילום פרטי)

ביום חמישי האחרון הובאה למנוחת עולמים גם שירז ברודש ז"ל, בת 23 במותה, תושבת המושב רמות מאיר שבמועצה האזורית גזר.
ברודש ז"ל, שגדלה והתחנכה ביישובי המועצה, עבדה כמאמנת כושר ופילאטיס.

קראו גם:

תושבי היישוב גני הדר הסמוך ליישוב מגוריה, הראו סולידריות כששמרו על שער הכניסה המאובטח ברמות מאיר בזמן שתושביו יצאו להלוויה שהתקיימה בבית העלמין האזורי של מועצת גזר.