שלושה נפגעים באורח בינוני ועוד 10 קל בשריפה שפרצה הלילה (בין שני לשלישי) בבניין מגורים ברחוב וינר בעיר.
"קמנו מהצעקות של השכנים", מספרת דיירת בבניין, "כל חדר המדרגות היה מלא עשן ולא ידענו האם אנחנו צריכים להישאר בבית או לנסות לברוח. זה היה מפחיד, הרבה צעקות ועשן, אבל הם כל הזמן היו בקשר איתנו ונתנו לנו הוראות", מוסיפה הדיירת על עבודת המשטרה והכיבוי. "התאספנו במרפסת וסגרנו את הדלת עם מגבות רטובות. הילדים התעוררו, אבל לא ממש הבינו מה קורה. לצערי הרבה שכנים נפגעו ופונו לקבלת טיפול רפואי, אני מקווה שכולם בסדר".
1 צפייה בגלריה
זירת השריפה ברחוב וינר
זירת השריפה ברחוב וינר
זירת השריפה ברחוב וינר
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
קראו גם:
יוסי גרוס חובש איחוד הצלה סיפר: "יחד עם מת"ח תחנת רחובות של כיבוי האש חילצנו ילדים מהדירה הבוערת, המת"ח נכנס לדירה הבוערת והוציא לנו מהדירה אפופת העשן את הילדים למסדרון הקומה ואנו פינינו אותם לטיפול רפואי מחוץ לבניין".
ישראל פרץ סגן ראש סניף איחוד הצלה ברחובות מסר: "מדובר בשריפה בבניין, כשהגענו לבניין דירה בקומה השנייה עלתה באש. מתנדבי איחוד הצלה יחד עם לוחמי האש חילצו את הילדים מהדירות והעניקו להם סיוע רפואי ראשוני מחוץ לבניין. לאחר מכן פונו 2 נפגעים באורח בינוני באמבולנס איחוד הצלה ושאר הנפגעים באמבולנסים וניידות טיפול נמרץ".
מההמרכז הרפואי קפלן נמסר: "10 נפגעים קיבלו טיפול רפואי ושוחררו לביתם. בנוסף, גבר בן 34 וילדה בת 6, שניהם במצב קל עד בינוני, אושפזו להמשך טיפול והשגחה".
כל העדכונים - חדשות רחובות