צוותי ההוראה, העובדים והתלמידים בבית הספר היסודי הרצוג ברחובות, הרכינו השבוע ראש עם היוודע דבר מותו של אב הבית המסור של בית הספר, משה בוכניק ז"ל.
בוכניק, בן 45 במותו, היה אב הבית מזה 4 שנים בבית הספר והיה אהוב על התלמידים והצוותים כאחד. עם היוודע דבר פטירתו ממחלה, כינסה מנהלת בית הספר ציפי בירמן מפגש זום למורים, כדי לבשר את הבשורה הקשה שהתקבלה על ידי הצוות בהלם. "משה היה דמות משמעותית, איש עם לב ענק שלא ידע להגיד לא. הוא דאג לאחרים לפני שדאג לעצמו ואין אחד שלא הכיר אותו בבית הספר: מהתלמידים, הצוות ועובדות משק הבית. היו לו קשרים מצוינים עם כולם", מספרת בירמן.
2 צפייה בגלריה
הילדים כותבים
הילדים כותבים
הילדים כותבים לזכרו של משה בוכניק ז"ל
(צילום: פרטי)
קראו גם:
"הוא היה איש יקר מאוד עם חיוך גדול. לא היו לו ילדים משלו, ותלמידי בית הספר היו לו לילדים ואנחנו למשפחה. בית הספר היה משמעותי גם עבורו", היא מספרת.
"שיתפתי ועשינו שיח רגשי ונערכנו לפתיחת הבוקר, כל המחנכות הגיעו, גם אלה שהיו בחופש, ביצענו שינוי מערכת ופתחנו את הבוקר בשיח רגשי עם התלמידים ויצרנו פינת הנצחה במבואה", סיפרה המנהלת. "הנחנו מחברת שילדים יוכלו להתבטא, חלקם עיבדו מילים וציורים אותם נעביר למשפחה בשבעה, זה יום קשה לבית הספר", היא אומרת. "גם עבורנו המבוגרים מדובר בימים קשים".
2 צפייה בגלריה
משה בוכניק ז"ל
משה בוכניק ז"ל
משה בוכניק ז"ל
(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק)
כל העדכונים - חדשות רחובות