חוקרי היחידה המרכזית במחוז מרכז פתחו ביום שישי האחרון (3.2.23) בחקירה מואצת, עם קבלת דיווח על אונס חמור של אם לשלושה ילדים, במהלך פריצה לדירה בקומה השנייה בשכונת גולדה בגדרה.
2 צפייה בגלריה
החשוד באונס בגדרה בדיון הארכת מעצרו
החשוד באונס בגדרה בדיון הארכת מעצרו
החשוד באונס בגדרה בדיון הארכת מעצרו
(צילום: דנה קופל)
במהלך סוף השבוע הוקם במשרדי ימ"ר מרכז חפ"ק מבצעי בפיקוד מפקד מחוז מרכז- ניצב אבי ביטון, ממנו נוהל המצוד אחר החשוד, בשילוב יחידות מיוחדות של מחוז מרכז, יח' 33 בלהב ולוחמי מג"ב, תוך הפעלת כל האמצעים והיכולות למעצר החשוד.
בתום פעילות מבצעית חוצת מחוזות, עצרה המשטרה את החשוד המרכזי - תושב הפזורה הבדואית כבן 22.
בגדרה יצאו תושבים רבים להפגין מול ביתו של ראש המועצה יואל גמליאל, והכעס היה גדול במיוחד לאור העובדה שרבים מתושבי השכונה ומהוועד השכונתי התריעו במשך חודשים רבים על תחושת חוסר ביטחון בנוגע ללינת פועלים הבניינים שנמצאים בבנייה בשכונה. גם השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הגיע למקום.
היום (ראשון) אחר הצהריים הסתיים בבית המשפט בראשל"צ דיון בבקשה להאריך את מעצרו של החשוד בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה. במסגרתו ציין השופט כי "קיים חשד סביר בעוצמה גבוהה לכך כי החשוד ביצע את המעשים המיוחסים לו....וכי מעדות המתלוננת עולה תמונה קשה ביותר על החוויה הטראומתית שחוותה..". בנוסף ציין השופט כי "החשש מפני שיבוש ההליכים לאור פעולות החקירה שמבקשת היחידה החוקרת לבצע, מצאתי כי יש מקום לאפשר ליחידה החוקרת פרק זמן משמעותי לקידום החקירה..."

2 צפייה בגלריה
הבית בו התרחש האונס בגדרה
הבית בו התרחש האונס בגדרה
הפגנה בגדרה בעקבות האונס האכזרי
( צילום: אבגוסט מתי)

קראו גם:

ששת בני משפחתו, כולל אחיו ואביו של החשוד, שנעצרו אף הם, צפויים להשתחרר לביתם. כאשר נכנס החשוד לאולם הדיונים הוא אמר לנוכחים: "זה לא אני". בתחילה אישר השופט לפרסם את שמו ותמונתו, אלא שסנגורו ביקש לעכב את הביצוע של ההחלטה הזו, ונכון לעכשיו שמו אסור לפרסום.
בתום הדיון החליט השופט כי מעצרו של החשוד יוארך עד לתאריך 13.2.23.