רחובות מעלה רמת כוננות בעקבות הפיגועים. ראש העירייה, רחמים מלול, הורה להתחיל במבצע לאיתור שוהים בלתי חוקיים, ולהגביר נוכחות אבטחה במקומות הומי אדם וליד מוסדות החינוך.
"אגף הביטחון והחירום תיגבר את נוכחות ניידות הביטחון בכל העיר, בדגש על קרבה למוסדות חינוך ורחובות ראשיים. מאבטחי בתי הספר הונחו לשמור על עירנות שיא ולהגביר את הסיורים", נמסר מטעם העירייה. "קציני הביטחון של העירייה הונחו להשתמש בצ׳קאלקות ולהגביר נוכחות בעיר. כל הפעילות שאינה סיורים - הופסקה לטובת סיורים בלבד".
2 צפייה בגלריה
ראש עיריית רחובות, רחמים מלול
ראש עיריית רחובות, רחמים מלול
ראש עיריית רחובות, רחמים מלול
(צילום: עיריית רחובות)
בשבוע שעבר, מיד לאחר הפיגוע הקטלני בבאר שבע, ביקש ראש העירייה, רחמים מלול, מליאור שוקרי, מנהל אגף התנועה, פיקוח עירוני ושיטור עירוני לבדוק היטב אם יש שוהים בלתי חוקיים בעיר.
קראו גם:
בהתאם להנחייתו, פתח השיטור העירוני בשיתוף המשטרה ויס״מ רחובות, בפיקודו של יוסי מסאלי קצין אגף מבצעים, במבצע מהיר לאיתור שב״חים ברחבי העיר, ובאתרי בנייה שונים. במבצע נתפסו מעל 20 שב״חים באתרי בנייה שונים, ונגד הקבלנים יוגשו כתבי אישום ע״י הגורמים הרלוונטיים.
בנוסף הנחה מלול את מינהל ההנדסה כי על כל היתר בניה חדש שניתן לקבלנים, יש להחתים אותם על טופס בו הם מתחייבים להעסיק אך ורק עובדים חוקיים, עם אישורי עבודה כדין, ובמידה וייצא במקום עובד לא חוקי- היתר הבנייה יבוטל לאלתר.
2 צפייה בגלריה
(ניידת שיטור עירוני | צילום: באדיבות עיריית רחובות)
בעקבות הפיגוע בחדרה אמש, הנחה מלול את מנהל אגף תנועה ושיטור עירוני, להוציא את כל ניידות השיטור העירוני, ולהגביר את נוכחותן בקרבת מוסדות חינוך ברחבי העיר ובמקומות הומי אדם.
ראש העירייה רחמים מלול: ״אנו נעשה כל שנוכל על מנת לשמור על ביטחון התושבות והתושבים. ערכנו עם המשטרה מבצע לאיתור שוהים בלתי חוקיים, ואנו מגבירים נוכחות בקרבת מוסדות חינוך ומקומות הומי אדם, כמו השוק העירוני והקניון. אני מבקש מהתושבים לגלות ערנות, ולהודיע למשטרה על כל דבר חריג".
לעדכונים - חדשות רחובות