תושב רחובות תובע דיבה מסניף סופר פארם בעיר בטענה כי קופאית צעקה עליו וביישה אותו תוך כדי שהאשימה אותו בגניבה.
2 צפייה בגלריה
סופר פארם ברחוב ההסתדרות בפתח תקוה
סופר פארם ברחוב ההסתדרות בפתח תקוה
טוען שהושפל בסופר פארם
(צילום להמחשה בלבד: מתן דויטש)
המקררה קרה לפני כמה חודשים, התובע, נכה בשיעור 100 אחוזים וחולה במחלת הסרטן, הגיע לסניף סופר פארם ברחוב הרצל וביקש לרכוש סוג מסוים של מגבונים, אך הקופאית סירבה לאפשר לו את הרכישה בטענה כי המבצע מוגבל. לאחר דין ודברים אישרה הקופאית לו לבצע רכישה של שש יחידות מגבונים.
בכתב התביעה שהוגש לבית משפט השלום רחובות נטען, כי לאחר תשלום עבור המגבונים, התובע המשיך לשהות בסניף לצורך רכישה של מוצרים נוספים, ואולם, כך נטען, תוך כדי שהוא צועד בין המעברים החלה הקופאית לצעוק לעברו ביטויים מבישים ולהטיח בו עלילות שווא כאילו הוא גנב מוצרים.
מכתב התביעה שהוגש באמצעות עו"ד חופית סיון עולה, כי הקופאית צעקה לעברו: "אני לא מאמינה שזה מה שאתה עושה... זה בלתי ייאמן..אתה לא בן אדם איזה בנאדם אתה...אין לך בושה". כן נטען, כי הקופאית לא הסתפקה בכך, ובתוך רגעים ספורים כאשר התובע פעור פה ולא יודע את נפשו מרוב בושה, ביקשה ממנו לפתוח את הג'קט. "מיותר לציין כי אנשים ועובדים נוספים ששהו בסניף שמעו את מסע ההכפשה שעובר התובע על ידי הקופאית", טענה עו"ד סיון.

קראו גם:

בצר לו, נאלץ התובע לפתוח את הג'קט ולהוכיח לקופאית כי איננו גנב וכי יש לו בקע בולט בבטן עקב ניתוח אחד מיני רבים שעבר. "הקופאית ברוב חוצפתה לא ראתה לנכון להתנצל בפניו, אלא בחרה להסתובב ולהפנות גבה ולהמשיך בעיסוקיה". נטען.

2 צפייה בגלריה
גבר יושב על ספסל
גבר יושב על ספסל
נאלץ לפתוח את הג'קט
(צילום: shutterstock)

מאז המקרה, התובע אינו מרבה לצאת מביתו, הוא מתוסכל ופגוע עד עמקי נשמתו. הוא הופנה ליעוץ פסיכולוגי וככל הנראה יידרש גם לטיפולים תרופתיים להרגעה.
בכתב התביעה נטען, התובע פנה באמצעות עו"ד סיון לנתבעת במכתב, במסגרתו התבקשה הנתבעת לפצות את התובע. הנתבעת בתשובתה הכחישה את העובדות ובחרה להציג את התובע כשקרן. "תיאור האירועים בתשובת הנתבעת שגוי מיסודו וחוטא לאמת, שכן לטענתה המוכחשת הקופאית צעקה לעבר התובע מילות גנאי בתגובה לכך שלכאורה לקח מגבונים מהמדף, שעה שבפועל התובע כבר שילם על המגבונים בשלב זה".
מסופר-פארם נמסר: "הטענות אינן מדויקות בלשון המעטה. התביעה טרם התקבלה ומפאת צנעת הפרט לא נוכל להתייחס לפרטי המקרה. ככל שהדבר יידרש הפרטים יתבררו בבית המשפט".