אחרי קרית משה, ויחד עם מילצ'ן, מתחם האצ"ל, אושיות ונווה מרמורק- גם שעריים תתחדש! הבוקר (רביעי) הושגה התקדמות משמעותית עם אישור הותמ"ל להפקיד את התוכניות להתחדשות עירונית.
2 צפייה בגלריה
שכונת שעריים
שכונת שעריים
שכונת שעריים
(צילום: אבי מועלם)
פרוייקט ההתחדשות העירונית בשערים במתחם הרחובות הרצל-אפרים זקס-יצחק מוגזח וסעדיה גאון, משתרע על שטח של כ-22 דונם ומציעה התחדשות עירונית הן למבני המגורים והן התחדשות עירונית משמעותית לשטחי הציבור הפתוחים והמבונים באופן שהמתחם יהפוך לעוגן מרחבי בלב שכונת שערים ורחוב הרצל.
קראו גם:
בתוכנית מוצעים 5 מתחמי תכנון המציעים 530 יחידות דיור, 6,000 מ"ר מסחר ותעסוקה, וכ-5,000 מ"ר מבני ציבור בשבעה מבנים בני כ-20 קומות בעירוב שימושים. כמו כן מציעה התכנית שטחים ציבוריים פתוחים, פארק ובריכת ניקוז עונתית לרווחת התושבים.
הפרויקט מקודם בשיתוף הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית שבמשרד השיכון.
היום, כאמור, אישרה הותמ"ל את הפקדת תכנית התחדשות בשכונה. לאחר שהתוכנית תאושר סופית, העבודות בשטח ברחובות הנ"ל צפויות להתחיל.
2 צפייה בגלריה
תוכנית ההתחדשות העירונית בשעריים
תוכנית ההתחדשות העירונית בשעריים
תוכנית ההתחדשות העירונית בשעריים
(הדמייה: אדריכל איציק פרנס)
בהתאם לחזונו של ראש העיר, רחמים מלול, לקידום התחדשות עירונית במקביל בכל מקום המתאים לכך, עיריית רחובות פועלת בנושא במתחמים אשר הוגדרו להתחדשות עירונית ברחבי העיר למען שיפור איכות חייהם של התושבים. מלבד תהליך ההתחדשות העירונית בקרית משה, העיריה קיימה מפגשים ראשוניים לקידום תהליכי התחדשות עירונית במתחם האצ"ל בעיר, בנווה מרמורק ובמתחם מילצ'ן. אמש התקיים מפגש ראשון לשיתוף הציבור בדבר תוכניות להתחדשות עירונית גם בשכונת אושיות
ראש העירייה, רחמים מלול: "מזה מספר שנים שאנו פועלים להביא לחידוש פניה של שכונת שעריים באמצעות ההתחדשות העירונית. לאחר שעברנו את שלבי התכנון ושיתוף התושבים, אנו שמחים על ההתקדמות המשמעותית שהושגה היום, עם אישורה להפקדה. כולי תקווה שהתוכנית תקבל תוקף במהרה ונצא מיד לביצועה, לטובת תושבי השכונה והעיר בכלל"
חבר המועצה גיא צור, מחזיק תיק התחדשות עירונית: "מברך על כל התקדמות בחידוש פניה של העיר רחובות ושיפור איכות החיים של התושבים. אנו עובדים ברץ לקדם מתחמים חדשים לצד המתחמים הישנים, הדורשים מתיחת פנים מתוך הבנה של צרכי התושבים הייחודיים, המאפיינים כל שכונה ושכונה".
לעדכונים - חדשות רחובות