האלימות בכבישים מסרבת לגווע – רוכב אופניים שהעיר לנהג רכב שסיכן אותו במהלך נסיעה ברחוב הרצל בעיר, ככל הנראה לא ציפה להיפצע בצורה קשה כמו שנפצע, כשהנהג החליט לרדת מרכבו ולהכות אותו נמרצות, והמשיך להכותו גם כשנפל לקרקע.
2 צפייה בגלריה
 רוכב האופניים נאלץ לסטות מהנתיב
 רוכב האופניים נאלץ לסטות מהנתיב
רוכב האופניים נאלץ לסטות מהנתיב
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
על פי כתב אישום שהוגש בבית המשפט השלום ברחובות, האלימות הקשה התרחשה בשעת ערב מוקדמת בלב רחוב הרצל בעיר רחובות בחודש נובמבר האחרון. בסמוך לבנק הפועלים במרכז העיר, נהג רוכב אופניים חשמליים על הכביש כשרכב הנאשם הגיח ועקף אותו בצורה שסיכנה אותו וגרמה לו לסטות מנתיב נסיעתו.

קראו גם:

רוכב האופניים החשמליים סימן לבעל הרכב לעצור וצעק לו: "עצור, עצור", ונצמד אל צמיג הרכב עם הגלגל הקדמי של אופניו. בסמוך לכך הנאשם ירד מרכבו, הלך למתלונן שישב על כיסא האופניים החשמליים שלו והיכה אותו במכת אגרוף בקסדה שחבש על ראשו. כתוצאה מכך נפל המתלונן על הקרקע, משקפיו והקסדה שלראשו עפו על הכביש והמשקפיים נשברו, אך התקיפה לא נגמרה בכך.

2 צפייה בגלריה
רחוב הרצל מרכז העיר רחובות
רחוב הרצל מרכז העיר רחובות
רחוב הרצל. העיר לנהג והותקף
(צילום: אבי מועלם)

כשהמתלונן ניסה לקום, הנאשם המשיך להכות אותו במספר מכות אגרוף לפלג גופו העליון, עד שנוכחים במקום הצליחו להפריד ביניהם. בעקבות המקרה נגרמו למתלונן חבלות באוזנו וכעת הנאשם מואשם בתקיפה הגורמת חבלה של ממש ובהיזק לרכוש במזיד.