הרצח שטילטל את העיר: בצהרי יום שני השבוע צעירה בת 27 מנס ציונה נמצאה מתה בביתה כשעל גופה סימני חבלה. אחיה, שהסתגר בחדר אחר בבית לאחר שאחד השכנים נכנס לביתם כששמע את זעקותיה, נעצר ומעצרו הוארך ביום שלישי בעשרה ימים נוספים. לאחר שטען בבית המשפט שיש לו רקע נפשי, שמו נאסר לפרסום.
2 צפייה בגלריה
זירת הרצח בנס ציונה. המשפחה לא מוכרת לרווחה
זירת הרצח בנס ציונה. המשפחה לא מוכרת לרווחה
זירת הרצח בנס ציונה. המשפחה לא מוכרת לרווחה
(צילום: עידו ארז)
"זו לא משפחה שאנחנו מכירים, לפחות לא ברמה של בעיות", מספרת תושבת שגרה בסמוך. "ראינו את כל האמבולנסים והמהומה, לא הבנו מה קרה. כששמענו היה קשה להאמין, לפעמים אתה לא יודע מי השכנים שלך, זה מפחיד", היא מספרת. גורמים יודעי דבר מספרים שמדובר על משפחה שאינה מוכרת לרווחה ושהאח, האחות והוריהם עברו להתגורר עם סב המשפחה בנס ציונה, ושהגיעו מיישוב אחר באיזור העיר רחובות.

2 צפייה בגלריה
מזירת האירוע בנס ציונה
מזירת האירוע בנס ציונה
מזירת האירוע בנס ציונה
(צילום: שרה חיים, תיעוד מבצעי מד"א)

מי ששמע את זעקותיה של הצעירה היה שכן שטיפס לבית דרך הקומה השנייה עם סולם, שם נכנס דרך חלון הבית ומצא את הצעירה כשהיא מתבוססת בדמה. כשראה את מצבה התקשר למד"א ולמשטרה.
הדיווח על מצבה של הצעירה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב איילון בשעה 12:17. חובשי רפואת חירום במד"א דניאל קהלני ויהודה מרקוס סיפרו: "כשהגענו לדירה ראינו אותה שוכבת כשהיא מחוסרת הכרה. ביצענו בה בדיקות רפואיות, אבל היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".

קראו גם:

החשוד, בן 32, נעצר והובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון ביום שלישי, שם מעצרו הוארך בעשרה ימים נוספים. לחשוד אין עבר פלילי אך יש לו רקע נפשי, כאשר האשפוז הראשון שלו התרחש כשהיה בן 16 והוא טען בבית המשפט שהוא סובל מסכיזופרניה. מהדיון בבית המשפט עלה כי קודם לרצח התרחש בין החשוד והנרצחת עימות פיזי, ועל גופו אותרו פצעים גם כן. לדברי החשוד, התקין בחדרו מצלמות בחשד שאחותו גונבת ממנו, הוא ניסה לשים קץ לחייו במעצר אמש וסנגורו ביקש שיאושפז במרכז בריאות הנפש בשב"ס ושיהיה מלווה בשמירה.